obey-robots.txt
06 December 2016, 13:10
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verbinding met wifi valt steeds weg

irrrene
In de gemeente Hellendoorn ken ik diverse mensen met hetzelfde probleem met internet/wifi van ziggo.

De verbinding valt constant weg en er komt links onderaan in beeld dat de HOST wordt gezocht.
Na een tijdje krijg je de melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Als je rechts onderaan kijkt zie je bij de wifi verbinding een melding dat de verbinding niet goed is..
Modem resetten heeft geen nut. Evenals verbinding maken met de wifi spot van ziggo. soms werkt de verbinding weer nadat je de verbinding hebt hersteld en soms duurt het een hele tijd voor het weer lukt verbinding te maken. Ik zag bij ziggo dat er een storing is met e-mails binnen halen, maar deze foutmelding lijkt niet bekend te zijn, al lijkt deze wel op hetzelfde als die storing van de e-mails binnen halen. heeft bellen nut of is het een algemene storing?
 
Zippo
Internet rechtstreeks (bekabeld) geeft geen problemen?

Lijkt op een storingsbron in het wifi bereik.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
irrrene
Het is vreemd aangezien er niets is veranderd in de situatie toen er nog geen problemen waren, en dat ik een aantal mensen ken die hetzelfde probleem opeens hebben.
Ik woon in Hellendoorn en die ik ook ken in Nijverdal.
Ook is het probleem niet constant, maar erg wisselend
 
Zippo
Ok dan zou de storingsbron wel heel krachtig moeten zijn om in zo'n groot gebied problemen te veroorzaken. Een nieuwe telecom zendmast misschien.

Je kunt eens proberen met inSSIDer een vrij kanaal te zoeken. Wie weet zie je ook de storingsbron wel en kun je die vermijden door een ander kanaal te kiezen.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
depuk
Exact hetzelfde probleem in Den Bosch. Nooit problemen gehad met het draadloos internet. Onlangs hebben ze meerdere werkzaamheden verricht en daarna is het begonnen. Ook ik heb met inSSider gekeken en zit op het goede kanaal. Zit met 1 laptop 1 tablet en 2 android toestellen op het netwerk.

Dit probleem doet zich niet alleen bij mij voor, maar ook bij een aantal vrienden van mij. Advies van ziggo was om de lichtjes van de modem de huiskamer in te richten (whahaha). Nooit problemen mee gehad, waarom dan nu wel???

Groet,
Remon.
 
3sn
Exact hetzelfde probleem in Deventer. Ik heb de instelling van het wireless weer naar standaard gezet, afwachten of dat gaat helpen.

Groet,
3sn
 
kobus1960
Er heerst onder de reaguurders een absoluut taboe, daarom wordt er niet zoveel gereageerd op dergelijke topics. Heel logisch.

Schrijf vooral niet dat het weleens aan de thuissituatie kan liggen. kom ook
niet met voorbeelden, onmogelijk want...........Het is de schuld van Ziggo!!

Dus komen we daar maar niet meer mee. Helpless

@3sn, beste remedie, even vanaf begin weer beginnen.
 
depuk
beste kobus1960,

Wellicht neem ik je reactie verkeerd op en dat zal dan aan mij liggen, maar er is bij mij dan ook niets, maar dan ook niets veranderd in de thuissituatie en dus kan ik die dan ook niet opnoemen. Of moet ik iets gaan "verzinnen" dat het aan mij thuissituatie ligt? Lijkt me niet echt raadzaam, wel dan? Wanneer het draadloos internet van de een op de andere dag niet meer naar behoren werkt en je dan de helpdesk van ziggo belt verwacht je een oplossing. Wanneer je dan te horen krijgt dat het aan de lampjes van de modem ligt moet ik toch wel even erg hard lachen. Ik hoop dat je dat jezelf kan voorstellen.

Met vriendelijke groet,
depuk.
 
PietKonings
Hier in de gemeente Woensdrecht ook steeds vaker problemen met WI-FI, verbinding valt steeds weg. Tot voor twee maanden geleden eigenlijk nooit problemen. En net als in de voorgaande post, niets aan mijn instellingen veranderd.
Heb geen idee waar ik het moet gaan zoeken.
 
BMP
Dit is een handige Android app niet beschikbaar voor IOS, helaas Think
kanalen controleren sterktes enz enz.

https://play.goog...&hl=nl

wifi_analyzer_1
Gewijzigd door BMP op 26-03-2014 18:49
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding met wifi valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Wifi Snelheid 15 26-10-2016 18:09
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk 10 10-08-2016 21:38
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:15:47
| Zippo00:18:33
| kezeltje00:47:41
| Desmark01:22:53
| buijs03:24:26
| jlebbink04:51:28
| Gilex05:59:29
| Matty11:49:49
| Drenthe201611:59:54
| Monteur_kees13:35:18
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan