obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Router Netgear WNR3500v2 Port Forwarding instellen
Dries
Hallo, graag zou ik wat meer informatie weten over het instellen van een Port Forwarding. Ik probeer via internet een IP-camera te benaderen.
De vragen zijn:
1. Wat moet je bij service name invullen(afrolmenu)?;
2. Moet ik al die zaken invullen of kan ik gewoon Add Custom Service invullen?;
3. Ik begrijp dat de starting port en ending port hetzelfde moeten zijn, kan ik daar gewoon bv. 85 invullen?;
4. Wat vul ik als 4e getal bij Server IP-adress in? Is dat hetzelfde nummer als bij de starting en ending port?

Ik heb al iets dergelijks geprobeerd, maar durfde vanwege mijn gebrek aan kennis en onervarenheid dit niet door te zetten. Moet je na het realiseren van de Port Forwarding de router opnieuw opstarten(stekker eruit- erin?

Met vriendelijke groet,

Dries
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router Netgear WNR3500v2 Port Forwarding instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Advertentie