obey-robots.txt
09 December 2016, 18:24
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wegvallen internet

Kittencandy
Hallo,

ik heb een bekabelde verbinding met een Ubee modem (mocht dat belangrijk zijn). Sinds een paar dagen valt mijn internet precies om het uur heel even weg (vaak minder dan een seconde), maar bij online gamen is dit heel vervelend. Ik weet niet of dit aan de hardware of software ligt maar ik heb niks veranderd aan de software, dus tenzij een windows update het veroorzaakt heeft.... Ik heb dit al eerder gehad, toen ging het vanzelf weer over na een week of 2, maar ik vraag me toch af of ik er zelf niet wat aan kan doen. Ik heb overigens wel 3 weken geleden mijn pc helemaal opnieuw geinstalleerd en geformatteerd, maar daarna heeft 't internet nog gewoon 2 weken normaal gedaan. Ik heb 30 seconden de modem losgehoppeld gehad maar dat hielp niet. Ik meen me te herinneren dat ik m ooit een half uur heb losgehaald... zou dat hiervoor ook kunnen werken?

Groet, Kc.
 
Kittencandy
Half uur loskoppelen heeft niet gewerkt helaas.
 
kobus1960
Je hebt al sinds 02-09-2011 problemen met Ziggo.
Wordt toch eens tijd voor een monteur?
Even 1200 bellen.
 
Kittencandy
Heb monteur over de vloer gehad zo'n 6 weken geleden. 't is ook niet steeds hetzelfde probleem, maar steeds weer nieuwe. Helaas.
 
kobus1960
Dan is het vanaf hier wel heel moeilijk om een oplossing
te bedenken, iets gaat er fout. Ik zou toch weer om een
monteur verzoeken. Of een deskundige in een andere
kring. Een frisse kijk op het geheel kan veel doen.
 
MisterSenseo
Volgens mij staat de DHCP lease op 60 minuten, zet die eens op 1440 minuten en kijk dan wat er gebeurt ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Jaco Hage
of je retour signaal gaat niet lekker. Welke splitter-switch gebruik je?
www.optimizer.co.nl - ''More technology services for you''
 
Kittencandy
MisterSenseo schreef:

Volgens mij staat de DHCP lease op 60 minuten, zet die eens op 1440 minuten en kijk dan wat er gebeurt ?


Lease time van DHCP staat op 3600, is 't in seconden of minuten?

Ik gebruik deze splitter

http://www.bcc.nl...5-300.html
 
MisterSenseo
Volgens mij is dat seconden en dat is dus precies een uur.
Stel hem eens in op 86400, dan staat ie precies op 24 uur.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Kittencandy
hehe half 4 al/nog op, nou snap ik die koffie emoticons (en de naam) xD. Heb 'm anders gezet en al paar uur geen probleem meer gehad. Wederom bedankt voor de hulp dus ^-^
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:06:19
| ArieBuu00:24:23
| Zippo01:20:13
| Desmark04:30:59
| Tomar05:56:15
| Black Tiger06:04:10
| knilleske06:20:34
| gerrelle07:44:02
| Gilex07:49:15
| kezeltje08:53:21
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan