obey-robots.txt
06 December 2016, 20:53
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Galaxy tab

ferdi1959
Ik ben 30 jaar lang al klant bij de ZIGGO (Casema). Nu ben ik in discussie met ZIGGO over het het feit dat een nieuwe klant bij het afsluiten van een abbo een GALAXY tab kado krijgt en de bestaande klanten eigenlijk alleen maar de rekening per maand mogen betalen. Ik wil toch een voorbeeld aanhalen van de ENECO waarbij zowel de bestaande klanten als de nieuwe klanten een thermostaat cadeau krijgen. Is het misschien een idee om mijn abbo bij ZIGGO af te sluiten en naar bijvoorbeeld ONLINE.NL over te stappen. https://www.online.nl/samsung-tab-3/?gclid=CM-Ci46msLwCFafnwgodTA8A4Q Heeft iemand op dit forum ervaring hiermee????
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Hallo Ferdi,

Jij, als bestaande klant, hebt ook de mogelijkheid gehad om bij het aan gaan van je alles-in-1 plus pakket met korting (of gratis) een digitale ontvanger of recorder te bestellen. Onze acties wijzigen van tijd tot tijd, en zo nu en dan hebben we ook acties voor bestaande klanten. Als je middels privébericht je postcode+huisnummer en klantnummer stuurt, zal ik voor je nakijken welke acties we op dit moment hebben en of we dus iets kunnen aanbieden.
Ziggo WebCare Jelle
 
ferdi1959
Dag Ziggo WebCare

Ik als bestaande klant heb inderdaad de mogelijkheid gehad om in 2011 een HD recorder te bestellen en dat was inderdaad niet gratis maar daar heb ik welgeteld incl abbo. geld 289,15 euro voor betaald. Ik heb dus helemaal niets gehad en inmiddels ben ik via jullie facebook account al in gesprek met ZIGGO en heb aan hun ook mijn postcode en huisnummer opgegeven. Je raad het al zij kwamen met een aanbod om een gratis HD ontvanger of en HD recorder en dit kostte mij dan 48,00 voor twee jaar en na 2 jaar was de recorder dan voor mij. Hoe zorgvuldig en serieus ga je dan met klanten om. Ik ben overigens niet ontevreden over de service van ZIGGO of jullie producten maar simpelweg het feit dat een nieuwe klant gratis een GaLAXY tab krijgt aangeboden en bestaande klanten daar wordt nauwelijks naar omgekeken. Ik heb vervolgens aangeboden om mijn abbo per direct op te zeggen en morgen weer aan te melden ik weet niet of dit de bedoeling van ZIGGO is om eens in de zoveel tijd deel te mogen nemen aan een interessante actie.
 
ferdi1959
Ik ben eens op Internet ggan zoeken of er meerdere mensen zijn met dezelfde klachten en inderdaad gelukkig ben ik niet de enige die zich enigszins teleurgesteld voelt over de manier waarop ZIGGO met vaste klanten omgaat. WAAROM DAN NIET HETZELFDE AANBOD VOOR BESTAANDE KLANTEN ALS ZE HUN ABBO MET 1 JAAR VERLENGEN!!!!!!!!!! DESNOODS KLANTEN DIE 10 JAAR KLANT ZIJN 10% KORTING OP DE AANBIEDING KLANTEN DIE 20 JAAR KLANT ZIJN 20% ETC> lijkt mij toch wel heel erg eerlijk en geen gezeur meer
 
Lowiekse
Vergeet niet dat die zogenaamde gratis producten ergens van betaald moeten worden. Hoe meer zij weggeven, hoe hoger de abonnementsprijs moet zijn om de kosten te dekken.

Geef mij maar een lagere abonnementsprijs levenslang in plaats van die "gratis" of "bijna gratis" aanbiedingen.

Met andere woorden "GRATIS" bestaat niet.
 
Sab
Helemaal mee eens...
Voor de bestaande klanten doen ze niet veel..
Als actie krijg ik een dubbel abbonement aanschaffen aangeboden...
Zeer nuttig ... Niet dus
 
ferdi1959
Klopt lowiekse gratis bestaat niet at the end betaal je als klant maar daar gaat het nu niet om. ZIGGO geeft nu nieuwe klanten een lokkertje terwijl de bestaande klanten in ieder geval bij mij geen aanbieding krijgen. Waarom voor bestaande klanten die bijvoorbeeld 5 jaar klant zijn ook een aanbieding doen zoals korting op je abbo of iets dergelijks. Zo bouw je een goede zakelijke relatie op en hierdoor blijf je langer bij ZIGGO omdat je naarmate je langer klant bent de korting op je abbo kan oplopen. Nu gaan klanten feel shoppen en ieder jaat overstappen naar een andere aanbieder en wat kost dat dan wel niet voor een bedrijf
 
wallia
ferdi1959 schreef:

Ik ben 30 jaar lang al klant bij de ZIGGO (Casema). Nu ben ik in discussie met ZIGGO over het het feit dat een nieuwe klant bij het afsluiten van een abbo een GALAXY tab kado krijgt en de bestaande klanten eigenlijk alleen maar de rekening per maand mogen betalen. Ik wil toch een voorbeeld aanhalen van de ENECO waarbij zowel de bestaande klanten als de nieuwe klanten een thermostaat cadeau krijgen. Is het misschien een idee om mijn abbo bij ZIGGO af te sluiten en naar bijvoorbeeld ONLINE.NL over te stappen. https://www.online.nl/samsung-tab-3/?gclid=CM-Ci46msLwCFafnwgodTA8A4Q Heeft iemand op dit forum ervaring hiermee????
Sorry, maar de gratis thermostaat van Eneco (Toon) is ook niet gratis, want zonder dat je het weet verlengen ze je contract met 3 jaar. Merkte ik toen ik in december van energie-leverancier wilde veranderen. "Nee meneer u heeft een contract tot 2017 !!!" Op mijn contract staat tot 1-7-2014 !! Ja, maar u had Toon besteld en dan is uw contract automatisch met 3 jaar verlengd en als u wilt overstappen moet u boete betalen" Toen ik zei dat ik dan de boete wilde betalen, krabbelde men terug en zou er bij jaarafrekening 75 euro in mindering worden gebracht. Het lachertje is echter wel, dat ik TOON helemaal niet heb, omdat de monteurs een 2e stopcontact nodig hadden en dat moest ik door een electricien laten doen ( en de huidige thermostaatdraad was te kort voor TOON) Nou, ik heb de heren bedankt en daar gingen ze dan met TOON !!!!Maar mijn contract bleef verlengd tot 2017 !!!!!!!
 
kobus1960
Ontevreden over uw provider? Zoeken naar een betere en wegwezen.
Let wel, Sinterklaas bestaat nog steeds niet. Er wordt massaal gehopt
tussen zorgverzekeraars en andere "dienstverleners", behalve Ziggo's.
 
ferdi1959
Klopt gratis bestaat niet uiteindelijk betaalt de klant. Maar waar het hier ook om gaat is dat je als vaste klant niet eens in de gelegenheid wordt gesteld om een aanbieding te mogen ontvangen. Je moet inderdaad bellen naar de klantenservice om weer een vernieuwde aanbieding te krijgen anders betaal je gewoon de volle mep. Het zou toch fantastisch zijn als je als vaste klant bijvoorbeeld 10% korting zou krijgen op de aanschaf van iets (bijvoorbeeld een tab maar kan ook iets naders zijn) om je als vaste klant te behouden.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Galaxy tab', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
CyanogenMod en APN voor Galaxy S3 Ziggo mobiel telefonie 3 11-11-2016 13:19
ZIGGO BAPP en SAMSUNG GALAXY S4 Algemeen 15 01-09-2014 02:14
Ziggo app probleem op Galaxy tab na ICS upgrade Ziggo nieuws 1 04-01-2013 09:33
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| ZippoOnline
| Black Tiger< 5 mins
| MisterSenseo00:56:25
| Bitfreak01:03:03
| Justin2301:47:08
| Hefaistos02:40:56
| Gilex03:29:43
| kezeltje08:30:22
| Desmark09:05:34
| buijs11:07:07
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan