obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
UBEE EVM3200 verbinding valt weg
BMP
Volgens mij heb je dan geen hotspots meer, vraag daar even naar bij de ks
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
De voeding van de dingen gaan ook regelmatig kaduuk, hier ook gehad.
EVM met routertjes weer teruggezet. bevalt toch beter. Boven en beneden
zelfde SSID en WW, apparaten pakken de sterkste.
 
Bregman
Ik heb ook een EVM3200 modem tot 2 weken geleden was mijn verbinding goed, nu is het waardeloos. De verbinding valt continu weg (internet) terwijl ik wel verbinding heb met het modem. Het enige wat Ziggo doet is je een stappenplan sturen om het op te lossen . Dit terwijl er niks is veranderd in de infrastructuur bij mij thuis. en paar vrienden op een andere locatie in zoetermeer hebben sinds kort hetzelfde probleem. Mijn achterburen welke ook ziggo hebben hebben ook sinds kort problemen met een wegvallend signaal. Lijkt mij dus sterk dat het iets is waar ik zelf wat aan kan doen anders dan overstappen of een ander modem/router kopen installeren.
 
Black Tiger
@Bregman: Je kunt het beste je vragen even in een apart onderwerp zetten. Jouw oorzaak is vermoedelijk compleet iets anders dan de oorzaak van de originele vraagsteller hier.
Zoetermeer ligt immers ook niet in Den Bosch.
In jouw geval zou het, gezien het in de buurt ook meer voor komt, inderdaad wel eens een probleem in een ziggo verdeelkast kunnen zijn ofzo.
Maar zet het even in een apart onderwerp, anders zijn we hier 2 verschillende problemen door elkaar aan 't behandelen en dat werkt verwarrend.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UBEE EVM3200 verbinding valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
EVM3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 12-06-2018
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Advertentie