obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Signaalsterkte vanuit Ziggo
jbmjuno
Hallo

Kan iemand mij vertellen wat eigenlijk de signaalsterkte (coax TV) zou moeten zijn die Ziggo tot aan mijn deur dient aan te leveren (wat is minimum, wat maximum)?
Ik heb mijn signaal direct van de groene kabel (komt direct uit de grond) gemeten en deze geeft signaalsterkte 47% aan. Na dat ik het door Ziggo geleverde antennekastje (voor doorverbinding naar modem en uitgang voor TV) erop heb geïnstalleerd, houd ik 45% over. En als ik ook nog eens deze moet splitten (metalen splitter) en daarna rond 15 meter kabel onder het huis naar de TV heb gelegd (dubbel afgeschermde coax; Hirschman doos en metalen connectoren), houd ik maar 14% over. En dat is volgens Humax te weinig; minimaal dien ik 20% aan te leveren.
De enige optie die mij nu rest is een antenneversterker te gaan plaatsen van rond de Euro 65,=.

Vast bedankt voor de info.

Jbm
 
MisterSenseo
Ik zou even met 1200 de helpdesk bellen en het verhaal uitleggen.
Dit lijkt op een slechte verbinding in de wijkkast of een kabelbreuk onderweg.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Bitfreak
Dat wordt een antenneversterker plaatsen,de signaalsterkte op een digitale ontvanger is niet geijkt en zegt dus erg weinig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Signaalsterkte vanuit Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie