obey-robots.txt
06 December 2016, 13:09
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Uitgaande mail niet mogelijk

fransraats
Het is voor mij niet mogelijk mail te verzenden met mijn ipad air.
Bij versturen krijg ik de melding " server accepteert d het adres f1@home.nl " niet.
Het vreemde is dat ik op mijn vorige ipad 4 wel mail kon verzenden met dezelfde instellingen.
Wie kan mij helpen?

Zippo
Krijg je dit alleen bij het email adres f1@home.nl? Of ook bij andere email adressen. Probeer eens f1@ziggo.nl.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

fransraats
Voor mij vreemd maar het werkt met f1@ziggo.nl. Ik had geen idee dat ik een adres had onder die naam,het houdt dan wel in dat ik mijn mailadres moet veranderen of zie ik dat verkeerd?

kobus1960
Als het goed is, wordt je F1@home door de Ziggo servers
automatisch gegenereerd naar wat het moet zijn. Kan je
checken door mail naar jezelf te sturen. Zo gaat dat bij meer
providers na allerlei overnames.

Zippo
Welke smtp server heb je ingesteld?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

briolet
volgens mij wijst smtp.home.nl naar hetzelfde IP als smtp.ziggo.nl, dus zouden beide goed moeten zijn.

fransraats
Ik heb smtp.ziggo.nl geïnstalleerd .

briolet
Ik kwam er vandaag achter dat ik in één van mijn accounts smpt.ziggo.nl gebruikt heb. Blush

Deze verwisseling moet al een jaar op mijn laptop staan en ik had er geen last van omdat ik voor een ander account ook de ziggo SMTP server gebruikte.

Ik keek in het DNS log van OpenDNS (mijn DNS server). En daar zag ik dat dat foute adres in de top 3 van de meest opgeroepen IP adressen stond. Dus mijn laptop moet al een jaar heel druk geweest zijn om toch verbinding met het niet-bestaande adres te maken.

Ik had de DNS logging bij OpenDNS net vorige week aangezet. Lang leve de loggings die dit soort zaken laten direct zien. Cheer

Black Tiger
Hahahahaha.Pfft
Maar dan heb jij toch wel een raar email programma hoor. Want 2 accounts of niet, een beetje email programma geeft gewoon een verbindingsfout aan. Dus je had al bij de eerste paar berichten moeten zien dat het fout was.Grin
Greetings, Black Tiger

briolet
Maar bij een verbindingsfout krijg ik een popup met de keuze om te blijven proberen of om een van de andere SMTP servers te gebruiken. En blijkbaar heb ik aangeklikt om die voor dat account te blijven gebruiken.

Voor mij was het vreemde, dat als ik die SMTP server voor geen van de accounts gebruik, hij toch nog steeds frequent DNS info probeert op te halen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitgaande mail niet mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:14:43
| Zippo00:17:29
| kezeltje00:46:37
| Desmark01:21:49
| buijs03:23:22
| jlebbink04:50:24
| Gilex05:58:25
| Matty11:48:45
| Drenthe201611:58:50
| Monteur_kees13:34:14
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan