obey-robots.txt
08 December 2016, 06:58
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

outlook

emes
sinds vanavond (16 sept) 19.00 werkt Outlook niet meer. Heb niets veranderd. Lees net dat ik niet de enige ben ... een melding van Ziggo lijkt mij wel op zijn plaats ... en als die Superbeheerder voor iedereen zijn truukje even doet (zie reactie bij Moker), kan iedereen weer lekker mailen en dan gelijk zijn lidmaatschap bij ziggo opzeggen. Dit is natuurlijk weer te gek voor woorden!
 
Zippo
Warempel, er zaten weer 5 leden in de wacht! Ik heb ze handmatig geactiveerd!!Grin

En je dubbelposting verwijderd. Wink
Gewijzigd door Zippo op 16-09-2008 23:07
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
emes
Goed gewerkt, Zippo! Kun je mij ook even activeren?
 
Zippo
emes schreef:
Goed gewerkt, Zippo! Kun je mij ook even activeren?


Dat activeren werkt alleen bij aanmeldingen op deze site.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Zippo
Zippo schreef:
Warempel, er zaten weer 5 leden in de wacht! Ik heb ze handmatig geactiveerd!!Grin

En je dubbelposting verwijderd. Wink


Nu weer 3 quicknet email adressen geactiveerd. Grote storing.

De emailtjes worden niet afgeleverd zie onder uit logs van de server.

**********************************************
** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY **
** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE **
**********************************************

The original message was received at Tue, 16 Sep 2008 20:22:29 +0200
from mx100.multikabel.net [212.127.254.149]

----- Transcript of session follows -----
... while talking to localstore.multikabel.net.:
>>> >>> DATA
<<< 451 4.4.5 Error writing message temporaries -
<xxxxxxxxx@quicknet.nl>... Deferred: 451 4.4.5 Error writing message temporaries -
Warning: message still undelivered after 4 hours
Will keep trying until message is 12 hours old



Reporting-MTA: dns; vmx30.multikabel.net
Arrival-Date: Tue, 16 Sep 2008 20:22:29 +0200

Final-Recipient: RFC822; xxxxxxxxxxxxxx@quicknet.nl
Action: delayed
Status: 4.4.5
Remote-MTA: DNS; localstore.multikabel.net
Diagnostic-Code: SMTP; 451 4.4.5 Error writing message temporaries -
Last-Attempt-Date: Wed, 17 Sep 2008 02:09:14 +0200
Will-Retry-Until: Wed, 17 Sep 2008 08:22:29 +0200


Probleem zit kennelijk het multi probleem bij multikabel.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
alka
Ik heb ook al 3 weken het probleem met mijn outlook.
Kan geen mail ontvangen!!
Kan iemand mij vertellen wat het probleem is??
 
muziekfan
nee. ik heb hetzelfde probleem ziggo.... zorgo
 
twexx
Hetzelfde probleem hier. Sinds bijna een week kan ik geen emails verzenden via outlook express. Heb alles al geprobeerd, account opnieuw toegevoegd, andere outlook, ander besturingssysteem, instellingen opnieuw invoeren, router opnieuw instellen, zonder router maar zonder resultaat. Ik begin me vanaf vandaag officieel te ergeren Shock
 
muziekfan
Vanmorgen met ziggo gebeld, al vroeg, bijna geen wachttijd. Iedereen "hoort"een brief gehad te hebben waarin deze verandering van mail gemeld stond??? Angryik niet in ieder geval, maar het is nu opgelost ik hoop voor anderen ook in ieder geval vermeld ik hieronder waarnaar alles veranderd is

ik kan nu weer e-mail ontvangen in outlook express
hoe te veranderen : in de balk naar extra, accounts, dan de pop aanklikken.

bij algemeen voor orange ( casema):
server: pop.orange.nl
naam: je eigen naam zonder iets erachter
email: je eigen email adres zonder pop of iets erbij, bv: naam@orange.nl
aanklikken v account opnemen

dan bij server: server pop3
inkomende mail: pop.orange.nl
uitkomende mail: smtp.casema.nl

dan account: naam@orange.nl
wachtwoord
en dan je verbinding kiezen lan of breedband.

Ik hoop dat anderen hier ook iets aan hebben. veel succesSmile
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'outlook', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Microsoft Outlook Ziggo Gebruikers Groep 14 12-10-2015 13:53
instellen email in outlook Algemeen 4 26-05-2015 20:34
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard Storing 26 19-12-2013 22:25
Emails binnenhalen in Outlook 2003 Algemene computer en software vragen. 2 20-10-2013 17:21
outlook/thunderbird & ziggomail Instellingen software 10 22-05-2012 11:52
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:16:22
| Black Tiger05:42:58
| fblemans07:31:53
| Puma08:03:54
| Matty08:10:45
| Zippo10:16:54
| Bitfreak11:18:03
| emiliovisser11:34:46
| buijs11:40:02
| Justin2313:04:43
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan