obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
decoder wil HD zenders niet opnemen
rboorsma
Hallo allemaal,

Onze cisco 8485DVB HD PVR wil HD zenders niet opnemen. Hoe kan dit?
 
MisterSenseo
Iets meer info zou makkelijker zijn.
Netwerkverbinding ok ?
Coax vanaf wandcontactdoos tot de decoder, hoe zit dat aangesloten?
Wat voor kabels gebruik je ?
Splitters ertussen ?
Versterkers er wel of niet tussen ?
Heb je de hele checklist ruim voldoende aanwezig op dit forum goed doorgenomen en nagekeken ?

Ik spreek niet alleen voor mezelf maar met zoveel mogelijk informatie kunnen we proberen je zo goed mogelijk te helpen........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
LexD
Hi,
Hier hetzelfde probleem, ook met een 8485DVB. Van de ene op de andere dag kan ik geen programma's meer opnemen. Op pauze zetten werkt nog wel, maar opnemen dus niet.
Ik start een opname, maar als ik dan in de "library" kijk, staat de teller constant op 0 minuten. Als ik de opname stop, dan verdwijnt ook de melding in de library. Oudere opnames staan er nog gewoon, en kan ik gewoon bekijken.
De schijf is niet vol (slechts 58%).
Fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld, maar het probleem bleef.
Alles is goed aangesloten. Het werkte p.s.v.r. lange tijd prima, spontaan stopte hij met opnemen.

Het enige dat me opvalt, is dat zender 2 geen signaal krijgt. Ook niet als ik een opname heb gestart.

Wie o wie kan mij helpen...???

Dank!

Lex D.
Gewijzigd door LexD op 02-06-2014 22:19
 
kezeltje
Heeft je provider onlangs geen aanpassingen aan de zenders/kanalen doorgevoerd??
Zo ja, dan even weer alle zenders laten zoeken.
Ook kan de modulatie veranderd zijn van 64 naar 256 QAM, welke een iets sterker signaal nodig heeft.

succes,
Jan.
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'decoder wil HD zenders niet opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie