obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
cisco router
sassie1971
Ps een repeter verspreid het signaal beter maar als je in de buurt van de router dit probleem ook hebt dan is een repeter niet de oplossing ik heb er ook een aangeschaft omdat ik het zelfde probleem als jou had maar het wegvallende internet verbeterden niet of nauwelijks
 
sassie1971
Nou mijn laatste bericht
Een gebruik hou het moet
Log in op je modum
192.168.178.1
Ga dan naar geavanceerde instelling
Ga naar setup
en in setup naar lan setup
Je ziet daar client lease time staan
Zet deze op 1440 minuten = 24 uur
En klik op save settings
En log uit
Nou hoop dat het net zo goed werkt bij jou als bij mij
Gr saskia
 
MisterSenseo

Quote

sassie1971 schreef:

Nou mijn laatste bericht
Een gebruik hou het moet
Log in op je modum
192.168.178.1
Ga dan naar geavanceerde instelling
Ga naar setup
en in setup naar lan setup
Je ziet daar client lease time staan
Zet deze op 1440 minuten = 24 uur
En klik op save settings
En log uit
Nou hoop dat het net zo goed werkt bij jou als bij mij
Gr saskia


Keurig uitgelegd, ik had het niet beter gekund..........Wink
Het is een feit dat een langere leasetijd inderdaad kans op WiFi storing vermindert.
Als aanvulling kun je daarna ook je WiFi kanaal van "auto" afhalen en hem een vast kanaal geven.
De meest gebruikten zijn kanaal 1,6 en 11, dus als je een ander kanaal neemt bijvoorbeeld kanaal 3,4 of 5 ( mits vrij ) verminder je de kans op storing nog meer.
Mijn persoonlijke ervaring is een zo laag mogelijk kanaal.
Bij een kanaal boven kanaal 7 kun je wisselingen krijgen tussen 20 en 40 Mhz en daarmee vergroot je de kans op storing weer.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
sassie1971
Dat wat jij zegt heb ik allemaal geprobeerd en meer ook nog tips van Apple zelf maar dat van de lease tijd ik snap niet dat ziggo zelf daar niet opgekomen is want als bij bij het probleem oplost moet dit toch bij meer mensen het probleem oplossen laat ze dit ook eens op hun site zetten ipv zeuren over dect telefoons en magnetrons en zend masten de schuld te geven van de oorzaak
 
MisterSenseo
Ziggo roept dat het automatisch zetten van het kanaal en de leasetijd kort houden, de beste instelling is voor iedereen, maar veroorzaakt daarmee storingen die ze natuurlijk nooit zullen toegeven.
Alles automatisch moet het beste zijn, maar dit klopt lang niet altijd.
Het probleem is alleen dat ze deze instellingen maken voor "leken" zodat alles altijd zou moeten werken maar juist die "leken" stuiten op problemen door die automatische instellingen waardoor die "leken" er helemaal niet meer uitkomen en daar zijn "wij" als forum dan weer voor..........Wink
Ik spreek zeker niet voor mezelf alleen maar we doen het met liefde.........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
sassie1971
Ja gelukkig maar ik ben ook zo,n leek en probeer altijd maar wat een halfjaar tot drie kwart jaar elende gehad
En me suf gezocht op fotorms en van alles geprobeerd
En dan ergens een vaag verhaal over de lease tijd nou ja zal wel weer niet helpen dacht ik maar wel hoor
Wel dus
Maar nog vindt ik wel dat ziggo deze hulp moet geven ipv je de helpdesk van 0,65 ct. per minuut aan te willen smeren
Nou als ik daar van gebruik moet maken ben ik weg
Betaal voor werkend internet en niet voor halfwerkend
En idd goed dat iemand zn vrije tijd wil steken in de problemen van een ander

Bedankt voor jullie inzetYeah
 
MisterSenseo
Ik heb dit topic sticky gemaakt zodat het sneller terug te vinden is......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
sassie1971
Sticky?? Was datStress
 
MisterSenseo

Quote

MisterSenseo schreef:

Ik heb dit topic sticky gemaakt zodat het sneller terug te vinden is......Wink
Dit dus....Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Saskia1971 kan wel zeggen dat repeaters geen oplossing zijn, maar dat is niet perse waar.
Dat kan wel degelijk helpen.

Is er ervaring met het verkorten van die leasetijd als oplossing? Want dat had ik op het forum nog niet zo snel gezien.
Gewijzigd door Black Tiger op 15-04-2014 15:00
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie