obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Extern IP valt 2 á 3 keer per uur weg
tjoll
Hi,

Ik had dit weekend nog even de contactpuntjes nagekeken deze waren niet gecorrodeerd. Daarna nog even een reboot gegeven.

Ik heb nu het hele weekend continu internet gehad zonder dat deze was uitgevallen. Volgens mij kwam dit gewoon door de storing waar ze 's nachts mee bezig zijn geweest. Die paar keer rebooten heeft dus blijkbaar gewerkt.

Heb nu nog steeds het externe ip die ze hebben uitgedeeld na de werkzaamheden.

Alvast bedankt voor jullie hulp, en mochten er nog problemen zijn dan zal ik het laten weten.

Thnx! Grin
 
Black Tiger
Oke fijn om te horen dat het tot nu toe goed gegaan is verder tot nu toe.

V.w.b. de hulp graag gedaan uiteraard! Geen dank. Wink
Greetings, Black Tiger
 
tjoll
En het is weer begonnen Sad Zo te zien een aantal maanden geleden. De router heeft in de tussentijd aangestaan en zonder problemen gewerkt. Sinds gisteren is het probleem weer terug en valt het externe ip weer weg.

Weer de site van ziggo gecheckt. In dit geval geen storingen die recentelijk hebben plaatsgevonden. Voorlopig is het pas één keer gebeurt is de vorige 24 uur dus valt nog mee.
 
Black Tiger

Quote

tjoll schreef:
En het is weer begonnen Sad Zo te zien een aantal maanden geleden. De router heeft in de tussentijd aangestaan en zonder problemen gewerkt. Sinds gisteren is het probleem weer terug en valt het externe ip weer weg.

Dit begrijp ik effe niet. Het is weer begonnen, zo te zien een aantal maanden geleden???
Het is net nog geen 2 maanden geleden dat je het probleem gemeld hebt. Op 11 mei meldde je dat je er geen last meer van hebt gehad.
Dus heeft het zo'n anderhalve maand goed gewerkt, je schrijft ook dat het probleem sinds gisteren weer terug is.
Wat bedoel je dan precies met "zo te zien een aantal maanden geleden"?

Als het pas 1x gebeurt is zou ik eerst afwachten, dat is niet iets om wakker van te liggen en kan ook veroorzaakt worden doordat een router niet lekker samenwerkt met de Ziggo modem.

Als het wel weer echt gaat gebeuren, zou ik adviseren de router er tussenuit te nemen en te kijken of het bekabeld met de Ziggo modem ook gebeurt. Zoja, dan lijkt het me dat het tijd is voor een ander modem.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extern IP valt 2 á 3 keer per uur weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren WiFi, draadloos netwerk : 3 21-06-2017
extra horizonbox valt weg Ziggo Gebruikers Groep : 8 24-03-2017
Advertentie