obey-robots.txt
09 December 2016, 18:28
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Redhound donderdag besteld, zaterdag nog niet in huis

Zippo
De eerste kennismaking met redhound uit Kampen is negatief te noemen.

Op donderdag heb ik voor 1700 een product besteld dat op voorraad is en betaald met iDeal.

Bij het gewenste product adverteert Redhound met:

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld is max 1 werkdag extra verzendtijd


Op de pagina over de bezorging wordt de besteltijd verruimd en staat het volgende:

U heeft uw bestelling op een werkdag voor 20:00 uur uur geplaatst, en alle producten zijn direct leverbaar ( ) en u heeft betaald met iDeal, PayPal, AfterPay, Visa, Mastercard, Maestro, Mister Cash, GiroPay of SOFORTBanking, dan wordt uw bestelling meestal de volgende dag al bij u afgeleverd. (ook op zaterdag)


Met het woordje meestal probeert redhound een slag om de arm te houden, wat volgens mij ook refereert aan de max 1 werkdag extra verzendtijd.

Samenvattend. Het is nu zaterdag, de status van mijn bestelling is nog steeds; "Bezig met verwerken". Ook de beloofde mail waarin ik de verzending via de post kan volgen is nog niet ontvangen.
Terwijl in het gunstigste geval ik mijn product vrijdag had moeten ontvangen en in het slechtste geval op zaterdag.

Eerste indruk van redhound: Whip

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met redhound en andere internetwinkels.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Black Tiger
Heb je ze zelf al proberen te contacteren om te vragen wat de oorzaak van de vertraging is? Dat zou ik bijv. dan vandaag al gedaan hebben.
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Alleen op werkdagen te bereiken.Cry
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Black Tiger
Owz... da's minder. Dan zal het pakje pas dinsdag komen. Wel raar dat het dan nog steeds op "bezig te verwerken" staat. Lijkt er op dat er iets mis is gegaan want als men het verzonden heeft zou het op "verzonden" moeten staan.

Dit bedrijf ken ik niet, wel al een paar andere winkels ooit wat gekocht, maar daar was tot nu toe de levering altijd netjes op tijd.
Gerenomeerde grote bedrijven als Bol.com en Wehkamp, maar ook kleinere bedrijfjes zoals gsmbatterij.nl en anderen. Altijd netjes op tijd. Alleen 1x was het een dag later maar dat was i.v.m. feestdagen dus dat is normaal te noemen.
Greetings, Black Tiger
 
redhound
Beste Zippo,

Spijtig te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Graag ontvangen wij van u, uw ordernummer zodat ik kan nakijken waarom u de bestelling nog niet binnen heeft.
U kunt ons eventueel een PB sturen.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Redhound.nl
Consumentenelektronica, kabels en accessoires met meer dan 12000 producten. www.redhound.nl.
 
Zippo
Super dat jullie reageren. Smile
PB verstuurd.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
redhound
Graag gedaan, wij hebben uw PB ontvangen en ik koppel zo de status aan u terug via PB.

met vriendelijke groet,

Klantenservice Redhound.nl
Consumentenelektronica, kabels en accessoires met meer dan 12000 producten. www.redhound.nl.
 
Zippo
Via PB inmiddels antwoord gehad.
Bedankt voor de toelichting.

Deze service geeft wel vertrouwen dat het allemaal goed komt.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
redhound
Zippo schreef:

Via PB inmiddels antwoord gehad.
Bedankt voor de toelichting.

Deze service geeft wel vertrouwen dat het allemaal goed komt.


Beste Zippo,

Graag gedaan en u bedankt voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Redhound.nl
Consumentenelektronica, kabels en accessoires met meer dan 12000 producten. www.redhound.nl.
 
Black Tiger
Dit vind ik ook heel mooi, bedrijven die de moeite te nemen om te reageren en op te lossen. Heel netjes!
Greetings, Black Tiger
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Redhound donderdag besteld, zaterdag nog niet in huis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo 2 09-12-2016 18:17
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo< 5 mins
| ArieBuu00:27:55
| Zippo01:23:45
| Desmark04:34:31
| Tomar05:59:47
| Black Tiger06:07:42
| knilleske06:24:06
| gerrelle07:47:34
| Gilex07:52:47
| kezeltje08:56:53
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan