obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Redhound donderdag besteld, zaterdag nog niet in huis
Zippo
Maandag iets gezien van "uw bestelling wordt verzonden"
Nu, dinsdag, staat er "voltooid".

Ik heb geen mail gehad waarmee ik de bestelling kon volgen, dit was wel beloofd. Er lag geen briefje in de brievenbus dat de bestelling bij de buren was afgeleverd of dat er opnieuw een aflever poging gedaan zou worden.

Ben benieuwd wat de status "voltooid" bij redhound betekent. Ik leg het uit als klant heeft pakketje ontvangen.

Ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Sad
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP
voltooid kan ook betekenen dat de verzending de deur uit is Grin, dan komt het morgen Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Ja dat kan, het is maar vanuit welk perspectief je het bekijkt.
Ik bekijk het vanuit het consumenten perspectief. Een website gericht op consumenten moet vanuit dat perspectief denken.

Je wilt iets, je bestelt iets, je betaalt iets, je ontvangt iets en dan is het klaar oftewel voltooid.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BMP

Quote

uw bestelling wordt verzonden
Ze zijn bezig de bestelling te verzenden er gaan meer pakketjes de deur uit dat doen ze het liefst in een keer.

Bij voltooid is die partij pakketjes afgeleverd of opgehaald door de vervoerder, ik heb dat veel vaker gezien bij mijn bestellingen.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Black Tiger
Klopt, BMP, dat is de beperking wat er zit in die webshops, je kunt maar bepaalde dingen aangeven. Je kunt ook custom notities aanmaken maar de meesten doen het niet.
Zodat over het algemeen "uw bestelling wordt verzonden" betekent dat het klaargemaakt wordt voor de post, ingepakt en postzegel er op en "voltooid" dat het betaald is en aan de post afgegeven voor aflevering. Dat zie je inderdaad vaker op die manier.

Maar het moet dan wel echt morgen uiterlijk binnen zijn. Een product wat op voorraad is zou niet zo'n lange verzendtijd nodig hebben, dus ik krijg het idee dat de voorraadstatus wat dat betreft niet klopte.
Greetings, Black Tiger
 
BMP
Inderdaad BT het zal morgen wel bezorgd worden.

Voorraadstatus word wel vaker mee gesjoemeld helaas. Sad
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
redhound
beste Zippo,

De bestelling is verzonden en zal in uw brievenbus worden afgeleverd.
Wij hebben u hierover een mail gestuurd. Misschien in de spam terecht gekomen?
Ik heb deze mail nogmaals naar u gestuurd.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Redhound.nl
Consumentenelektronica, kabels en accessoires met meer dan 12000 producten. www.redhound.nl.
 
redhound
Beste Zippo,

Het is mij niet helemaal duidelijk wat deze post op een Ziggo forum doet.
Als er onduidelijkheden zijn wat betreft een privé bestelling bij ons, kunt u het beste ons contacten zodat wij u direct kunnen informeren.
Dit even terzijde.
Succes met uw forum.

Met vriendelijke groet,


Klantenservice Redhound.nl
Consumentenelektronica, kabels en accessoires met meer dan 12000 producten. www.redhound.nl.
 
kobus1960
De leden van dit forum worden op de hoogte gehouden van de
ervaringen met uw shop. Dit is een forum voor en door gebruikers
van Ziggo, en daar komen ook gerelateerde zaken aan bod.
 
Zippo
Inderdaad vandaag om 10.05 een mail ontvangen gelijktijdig met je reactie.
In mijn account kan ik een track en trace code terug vinden. Ik neem aan voor PostNl aangezien dat erbij staat als verzendmethode.

Als ik deze code invul op http://www.postnlpakketten.nl/ of https://mijnpakket.postnl.nl/

Krijg ik onderstaande mededeling.

Quote

De barcode die je hebt ingevuld is geen geldige track & trace code (begint met 3S) of niet-thuis-code (begint met KG). Controleer de barcode en probeer het eventueel opnieuw.


Na ja, afwachten maar.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Redhound donderdag besteld, zaterdag nog niet in huis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie