obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
wegvallend wifi
Bertram
Excuus Kobus, de verwarring is nogal makkelijk gemaakt vanwege de expertise en wijze van communiceren.

En Briolet, dat heb ik allemaal al gedaan, maar zelfs op de 5Ghz band valt het signaal weg, dus daar ligt het gewoon niet aan. Het is simpelweg slechte apparatuur.

Nu ga ik even zien waar ik mijn klachten kwijt kan bij Ziggo zelf.
U zij gegroet.
 
serkei
Hoi hoi,

ook bij mij valt het wifi signaal wel,.. heb een Sitcom router achter de Cisco modem geplaatst
. Dit werkte niet en ook Ziggo kreeg het niet voor elkaar. kreeg geld voor een wifi versterker maar ja, als je geen signaal hebt, geeft deze geen signaal door...

en ziggo, die geeft nu niet thuis... echt spijt dat ik bij kpn ben weggegaan....
 
kobus1960
Verplaats de Sitecom, proberen gewoon, horizontaal, verticaal,
verder van het modem weg, andere ruimte, enz enz.
experimenteer ermee, daar vindt je de oplossing mee.
Zo beroerd is het spul niet, de plaatsing vaak wel.
Taboe dit advies, ik weet het.
 
mesa57

Quote

serkei schreef:
en ziggo, die geeft nu niet thuis... echt spijt dat ik bij kpn ben weggegaan....

Ziggo heeft een opzegtermijn van een maand, dus je bent zo weer terug bij KPN.

Wat betreft wifi problemen :
- De Ziggo modems staan niet bekend om hun uitstekende wifi
- Ziggo heeft uitstekende handleidingen gemaakt voor het verbeteren van je wifi signaal
- Wij als hobbyisten kunnen daar weinig aan toevoegen

Ik wil eigenlijk niet meer reageren op wifi problemen topics, maar kon het deze keer toch niet laten. Zeker als we naar ons hoofd geslingerd krijgen dat we niks aan Ziggo toevoegen.
 
BMP
Ik haak hier even op in,

Het is duidelijk dat de meeste probleemgevallen zich kenbaar maken op fora als deze, daar zijn deze fora grotendeels voor bedoeld.
Beslist niet iedere klant van Ziggo heeft een probleem met wifi, procentueel gezien zijn het maar heel weinig.
Als het niet lukt is het gelijk rommel apparatuur, terwijl (meestal) het probleem in de omgeving van het ziggo modem is toe te schrijven.


Wifi modems in een meterkast is eigenlijk niet optimaal.

Problemen ontstaan door:......... slecht aangelegde binnenshuis bekabeling, dect apparatuur, transformators, muren, vochtige muren, bewapende muren, andere wifi signalen, draadloze baby monitors,
magnetron ovens, door naarlingen zelfgemaakte wifi-jammers,.... ja zeker die zij er ook Whip
veel van deze apparatuur werkt ook op 2.4 GHz.

Hotspots op je laptop of tablet geïnstalleerd?, grote kans dat je zomaar op een hotspot zit, welke verder weg is en dan ook niet optimaal is en wegvalt, voorkeursnetwerk is in te stellen dan weet je zeker dat je op je eigen netwerk zit. Zo schud ik zo maar wat uit de mou Cool al deze mogelijkheden moet je uitsluiten, dus ook voor mensen die in een dorp wonen er zijn genoeg stoorzenders en andere oorzaken te vinden die het erg lastig kunnen maken.


Quote

Verplaats de Sitecom, proberen gewoon, horizontaal, verticaal,
verder van het modem weg, andere ruimte, enz enz.
experimenteer ermee, daar vindt je de oplossing mee.
Zo beroerd is het spul niet, de plaatsing vaak wel.
Taboe dit advies, ik weet het.


Dus Kobus ik vind dit beslist niet een taboe onderwerp Wink dat je dat gevoel wat hebt ik me wel voorstellen, per slot proberen wij geheel belangeloos en in eigen tijd eenieder te helpen, maar met de tips en oplossingen die wij aandragen daar houd het verder bij op.



Ook zijn er veel onderwerpen en tips te vinden via de zoekfunctie.
Leden die alles hebben geprobeerd en geen oplossing vinden kunnen contact opnemen met Ziggo-webcare,.... http://ziggo.gebruikers.eu/profile.ph...group_id=4 kan je ook vinden op de linkerkant onder navigatie.

Succes Smile
Gewijzigd door BMP op 02-08-2014 13:24
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallend wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie