obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Uncorrectables
Nietes

Quote

MisterSenseo schreef:

Correct Briolet, maar mijn eigen ervaring is dat wanneer de waarde zo dicht mogelijk bij de +10 ligt dat je dan de best mogelijke kwaliteit hebt.
De theorie is prachtig van -10/+10.
Ik heb al vele installaties aangelegd en mijn ervaring is 100% perfect internet bij waardes boven de +5 en eronder heb je gewoonweg grote kans op storing, wat Ziggo ook roept.


En dat mag je dus zelf oplossen? Als ziggo dat zelf roept!!!
Stja Annoying
 
MisterSenseo
Sja, er zijn wel meer dingen die "niet waar" zijn en die we meerdere malen bewezen hebben "wel waar" te zijn.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes
GrinBlush
Stja Annoying
 
Nietes
Als ik zo'n ding aanschaf kan ik mijn huidige wandcontactdoos gewoon laten zitten of word het boren geblazen?
Stja Annoying
 
MisterSenseo
Laten zitten en de versterker met het korte bijgeleverde kabeltje aansluiten.
 
Nietes
Dank U Clap
Stja Annoying
 
MisterSenseo
No Problemo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes
Oja, nog 1 vraag, ik heb er nu een antenneversterker tussen hangen anders heb ik in de slaapkamer geen goed beeld, die zou dus weg kunnen?
Stja Annoying
 
MisterSenseo
Met wat geluk wel, schroef de kabel die naar je tv's loopt in poort 5 dan heb je de meeste versterking en anders is het geen probleem om die extra versterker erbij te houden.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Bitfreak
1 versterker moet meer dan genoeg zijn anders heb je een erg slechte coaxkabel/connectoren richting slaapkamer lopen.
Heb zelf de draaisplitter in gebruik en deze voldoet hier prima.Wink Bij mij lopen de correctables/uncorrectables hooguit met een paar per dag op.
Het signaal naar het modem is hier ongeveer 0dBmV.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uncorrectables', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie