obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Xbox live problemen sinds mijn nieuwe Abbott
tovenaar
Goedendag,
Sinds wij bij ziggo zijn kunnen wij (ik en mijn zoon) niet meer samen een lobby in bij call of duty
Voor een paar maanden geleden hadden wij nog een telfort abonnement en toen waren er geen problemen. Vanaf het moment dat ziggo aangesloten is wel. Als ik alleen zit te gamen wordt ineens de xbox internet verbinding verbroken en moet ik vanaf het begin af inloggen. Dit gebeurd dan meerder malen per uur

Wat heb ik geprobeerd om dit op te lossen...
Mijn abonnement verhoogd naar 90 mb
Portforwarding voor de xbox
Firewall uit
En mijn kanaal vastgezet.
Ik krijg voldoende mb .s ( 88mb) en bij mijn weten zijn de xboxen ook in orde
Heeft iemand ook dit probleem gehad en weet degene ook een oplossing?
 
tovenaar
Nu ook een sitecom router erachter gezet , maar dat lost het probleem ook niet op
We worden de game uitgegooit en soms ook helemaal van xboxlive.

De sitecom heb ik achter de Ubee. de Ubee heb ik geforward naar de sitecom.
Ik heb het stappenplan van de Ziggosite (router achter router) doorlopen. beide firewals uitgezet en nog steeds gaat het niet goed.
Iemand misschien nog een idee?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox live problemen sinds mijn nieuwe Abbott', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Advertentie