obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo en IE
jimjim123
Werk al jaren met Firefox maar sommige websites zijn alleen gepiekt op IE dus dan moet in dat geval wel.
Moest vandaag weer naar zo'n site, dus IE opgestart.Startpagina is ziggo.nl
Als ik ziggo benader via FF dan gaat het goed, als ik IE 9 opstart met als homepage ziggo.nl komt er een keuzescherm dat IE 9 verouderd is en dat ziggo beter werkt met een updatew of een andere browser. Deze melding krijg ik niet weg tenzij ik een browser kies om te laten installeren. Wil ik niet, ik wil zelf bepalen via welke browser ik ziggo benader.
Hoe kan ik dit omzeilen, dus toch IE 9 gebruiken voor ziggo?. voel me anders wel erg gedwongen, zo van IE 10/11 of geen ziggo (via IE9)
 
briolet
Volgens mij zou je niet eens IE 9 moeten willen gebruiken. Oude browsers zitten vaak vol met veiligheids-gaten.

Maar met een browser kun je soms een andere simuleren. Met Safari kan ik b.v. instellen dat hij zich als IE 10.0 moet voordoen.
Die opte zit er vooral in om websites te testen met verschillende browsers, zonder echt de browse te wisselen.
Gewijzigd door briolet op 11-07-2014 20:10
 
kobus1960
Dat heeft Chrome ook, een IE simulatie extensie.
Wel eens nodig voor streamen. Reuze handig.
IE hier al jaren weg, te veel verplichtingen.
 
Black Tiger
Als je toch voor het meeste FF gebruikt, waarom zou je Ziggo dan nog willen benaderen met IE?
Ik gebruik hier FF voor alles. Slechts bij uitzondering werkt FF minder lekker en alleen voor die sites gebruik ik nog IE.
Is dat geen handiger oplossing voor je?
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Als alternatief voor IE gebruik ik SlimBrowser. Je kunt hiermee zelfs switchen tussen de IE versies. Dit voor de zeldzame gevallen dat ik iets met IE moet doen.

99,9% gebruik ik Portable FireFox. Handig als je van computer wisseld, het is zo over te zetten. Om deze reden gebruik ik meer portable programma's, o.a. Thunderbird.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
briolet
De UserAgent kun je ook in Chrome instellen. Het zit wel behoorlijk verstopt.

Weergave --> Ontwikkelaar --> Hulpprogrammas voor ontwikkelaars

Ergens onderaan kun je de useragent instellen. o.a. IE 7 t/m 10
 
Zippo
Het gaat hier dacht ik niet om de useragent maar de gebruikte engine. Alhoewel je door het gebruiken van een andere useragent je wel websites kunt laten denken dat je b.v. met een mobieltje surft.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo en IE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie