obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Whatsapp met wifi
oneword68
Hoi, in ons gezin hebben wij met meerdere telefoons het probleem dat via wifi whatsapp niet goed werkt. Het bericht word vaak niet verzonden. Je blijft dus het klokje zien in het bericht. Na een tijdje word het uiteindelijk wel verzonden. Via 3g is er niets aan de hand. Dit is gekomen sinds we een nieuwe modem hebben van Ziggo. Voorheen met de oude modem en mijn eigen router er achter hadden we er geen last van. Dus ik dacht ik het die router achter de nieuwe modem en gebruiken die wifi dan maar...maar helaas hetzelfde probleem. Wifi op de computer is gewoon goed.
Iemand een oplossing?

Mvgr,

Marcel
 
Black Tiger
Vreemd, ik heb dat probleem soms net omgekeerd.

Als het eerst via de er achter gekoppelde router met wifi goed ging, zou dat eigenlijk nu ook goed moten gaan met die router. Dat is namelijk dan de vaste factor, daar is niets aan gewijzigd. Die gedachte was goed.
Of er zou dus iets met de vaste verbinding niet 100% moeten zijn.

De rest gaat dan via het bekabelde netwerk en ik neem aan dat dit wel goed is?
Welk merk en type Ziggo modem hadden jullie eerst en welk merk en type Ziggo modem hebben jullie nu?
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Whatsapp met wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie