obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
VPN verbinding werkt niet meer
sebastiaan87
Ik heb een problemen met de VPN over een Ziggo verbinding.
De VPN server draait op mijn Qnap NAS, en vroeger maakte ik via mijn android toestel verbinding, en dan zat ik gewoon in mijn huis netwerk.
Dit krijg ik niet meer werkend.
Inloggen gaat prima, meestal heb ik de eerste 5 seconden data overdracht maar daarna niet meer. De verbinding blijft wel intact maar pagina's worden niet geladen en kan niet bij netwerklocaties komen.

Soms werkt het iets langer, als ik dan naar www.mijnip.nl ga, dan krijg ik ook netjes het ip adres van mijn Ziggo aansluiting te zien, maar daarna niets meer.
Heb het via verschillende telefoons en computers geprobeerd, via wifi en 3G maar elke keer hetzelfde resultaat.
Heb om te testen nu een VPN server op mijn pc geïnstalleerd, en wederom hetzelfde probleem.
Wat kan het zijn?
Poort 1723 en 500 staan open in de Ubee modem/router.

De belangrijkste reden: Mijn oma is dementerend dus die kan zelf de tv niet meer bedienen. Nu hebben we daar een Samsung smart tv neer gezet, en dachten deze dan mooi via smart view te kunnen bedienen.
Helaas, dit werkt alleen als je telefoon op dezelfde wifi verbinding zit. Dit hoop ik op te lossen met VPN. Als iemand een andere oplossing heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag. (Harmony Hub heeft hetzelfde probleem)
 
mesa57
Ik denk dat het een QNap probleem is.
Als het vroeger wel gewerkt heeft wat is er dan veranderd ?
Misschien helpt een Qnap firmware upgrade ?
 
sebastiaan87
Probleem zit niet in de qnap. Deze draait op de laatste firmware. Wanneer ik de qnap uit zet in de poort foward naar mijn pc en daar via windows een vpn server op zet dan gebeurd precies het zelfde. Verbinding prima maar geen data overdracht. Ik denk dat het in de ziggo verbindingen of ubee zit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN verbinding werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie