obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
lcd tv geeft bij analoog gebruik"geen signaal aan
Domstad
"Gisteren verving ik mijn oude philips( slaapkamer buizen tv tje) door een medion lcd t. Ik keek analoog maar bij het inpluggen van de coaxkabel in mijn nieuwe tv kreeg ik de melding" Geen signaal" .
Alles geprobeerd ( denk ik) maar geen resultaten. Heb nu het oude tv'tje maar weer ingeplugd en daar heb ik wel ontvangst. Wie heeft de gouden tip zodat ik kan genieten van mijn lcd tv
 
Zippo
Eh, heb je al de kanalen ingesteld op je nieuwe tv? Zoek in het menu van je nieuwe tv iets van zenders zoeken op en voer dat uit.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Domstad
k heb de lcd tv automatisch naar kanalen laten zoeken. ik krijg enkel de mededeling"geen signaal"
 
Domstad
Ja heb ik geprobeerd. Geen resultaat
 
Zippo
Zit er een CI+ module in je nieuwe tv?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lcd tv geeft bij analoog gebruik"geen signaal aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen : 2 25-09-2016
HB (model 7401) geeft foutcode 8015 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 09-08-2016
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software : 1 09-12-2015
Advertentie