obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Voorburg geeft FM BBC Radio3 -> BBC Radio2
Polly4x4
In mijn huis in Voorburg geeft analoog FM BBC Radio3 het signaal van BBC Radio2.
Op de RDS-scherm van mijn tuner staat op de juiste frequentie wel vermeld"BBC Radio 3 / light classic"
Toch wordt het geluid van BBC Radio2 doorgegeven.
Even verderop in de FM frequentie geeft BBC Radio 2 met de juiste RDS-code het juiste BBC Radio2 signaal door.
Dus contact gezocht met ZIGGO
Het eerste contact met Klantenservice leverde de boodschap op: "Dat kan niet; hier is de site met de juiste frequenties"
Het tweede contact met Klantenservice leverde de boodschap op: "Dat kan niet; het ligt aan uw kabel we sturen wel een nieuw kabeltje"
Het derde contact met Klantenservice in de winkel in Den Haag leverde de boodschap op: "Dat kan niet; we hebben hier alle apparatuur maar deze zaak kunnen we hier niet onderzoeken want we hebben geen analoge FM-radio"
Wat nu?
Vooral omdat ik nu The PROMS uit Engeland moet missen, tenzij ik in een andere kamer de digitale decoder en televisie aanzet en op de afstandsbediening Radio aanzet en Radio BBC3 zoek, wat helder wordt doorgegeven!
 
kobus1960
@Polly, is hier inmiddels een oplossing voor?
 
Polly4x4
Ik heb eergisteren voor de achtste maal zijn tuner gereset en opnieuw geprogrammeerd en tot mijn verbazing kreeg ik gelukkig BBC Radio3 weer terug. Ik heb nog niet gecontroleerd of het dezelfde frequentie is, maar het belangrijkste is dat ik weer probleemloos naar de PROMS kan luisteren, wat ik dan ook nu weer volop doe.
 
kobus1960
Mooi, bedankt voor de terugkoppeling!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voorburg geeft FM BBC Radio3 -> BBC Radio2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen : 2 25-09-2016
HB (model 7401) geeft foutcode 8015 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 09-08-2016
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. Instellingen software : 1 09-12-2015
Ubee modem geeft problemen met ziggo webmail Storing : 18 07-11-2015
lcd tv geeft bij analoog gebruik"geen signaal aan Algemeen : 5 19-07-2014
Advertentie