obey-robots.txt
08 December 2016, 06:57
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Weg vallend internet

pat30724
Goedeavond,

Sinds een paar weken heb ik last dat mijn internet verbinding af en toe voor een paar seconde weg valt. Dit is vooral te merken als ik online zit te gamen. De ping schiet dan omhoog van een nette 30ms naar 1000ms en komt dan netjes weer terug naar de 30ms.

Ik heb ondertussen de kabel tussen het modem en mijn eigen router vervangen maar helaas hielp dat niet.

Daarna heb ik de router zelf maar vervangen voor een Linksys WRT1900AC (top apparaat trouwens).

Zojuist heb ik gebeld met ziggo zelf en tijdens het wachten valt mijn verbinding weg, en komt weer netjes na een 2 seconden terug.


Na gesproken te hebben met de servicedesk medewerker komt ze tot de conclusie dat er niks met het modem aan de hand is.


Mijn mening is in deze helaas toch anders, dat het dus wel aan het modem ligt. Waarom ik dit denk? De verbinding in mijn LAN blijft prima werken op het moment dat de internetverbinding weg valt.


Kan er iemand mij helpen?
 
hennie1977
kan heel veel wezen heb dat zelf ook wel is wat je kan doen is je modem even 1 min zonder stroom zetten en dan weer aan kijken of dat helpt
heb je software mee lopen op je pc die je pc steeds scannen en doen meerdere apparaten dat op internet als alleen bv bij die pc is en andere niet weet je dat je bij die pc kan zoeken
 
pat30724
Modem word elke nacht 5 minuten vande stroom gehaald door een tijd schakelaar. En alle aparaten hebben het probleem..
Wink
 
kobus1960
Plug de voeding even in een ander stopcontact, liefst in
een andere groep, en test daar even mee.
 
pat30724
Geen verandering nadat ik het modem in een andere groep heb gedaan.

Ik heb na weer een belletje naar de klantenservice van ziggo mijn ip adres veranderd door in de router het mac adres van mijn pc over te nemen. Dus nu heb ik een andere ip range gekregen. En tot mijn verbazing werkt alles weer super snel zonder uitvallen. Ook sites die eerder niet werkten zoals het rdw werken nu weer..
Wink
 
kobus1960
Mooi, bedankt voor de terugkoppeling!!
 
pat30724
Helaas tevroeg geschreeuwd Sad. Na een tijdje goed gewerkt te hebben begint het gezeur weer. Kom vanmiddag thuis van mijn werk en wil wat downloaden, snelheid komt niet verder dan 200Kbps en valt tijdens het downloaden helemaal weg.


Op mijn modem branden de volgende lampjes:
Power = Groen
DS = Groen
US = Groen
Online = Oranje
LAN = Knipperend groen
TEL = Groen

De andere lampjes zijn uit, aangezien ik het modem in Bridge modus heb laten zetten.

Wat mij verder opvalt is dat de Firmware datum van het modem 20 mei 2013 is. Modem is ondertussen 3á4 jaar oud.
Wink
 
pat30724
Niemand?

Ik heb ondertussen de klantenservice alweer 3 keer gebeld maar ze willen mij gewoon niet helpen!
Wink
 
kobus1960
Al eens geprobeerd het modem een harde reset te geven?
Zit ie wel weer helemaal in de standaard instellingen, maar
heb je misschien wel weer normaal internet. Resetbutton zit
aan de achterkant als het goed is, minimaal 10 seconden
indrukken met spanning erop. Als dat het is kan je de boel
wederom in bridge laten zetten, mocht je dat nodig vinden.
 
mesa57
Kijk ook eens op de modem status pagina's of je veel T3/T4 timeouts hebt.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weg vallend internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:15:23
| Black Tiger05:41:59
| fblemans07:30:54
| Puma08:02:55
| Matty08:09:46
| Zippo10:15:55
| Bitfreak11:17:04
| emiliovisser11:33:47
| buijs11:39:03
| Justin2313:03:44
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan