obey-robots.txt
09 December 2016, 20:21
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Samsung

TheBugster
Hallo,

Ik zoek een driver voor windows 7, voor de WIS12ABGNX Draadloze Dongle wie weet waar ik deze kan vinden?
Alvast bedankt,

Johan.

MisterSenseo
http://www.driver...taller.exe

Google is je beste vriend........ Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

TheBugster
Het gaat mij er niet om om de TV of andere toestellen draadloos te maken, dat zijn ze al, en werken ok.
Deze dongle zat in het Ziggopakket, en was over. Ik heb geen WiFi op mij PC, dus wil ik de dongle gebruiken om zo draadloos verbinding te maken met de Cisco modemrouter.

Johan.

MisterSenseo
Dan is het waarschijnlijk de dongle voor je Samsung digitale tuner en die behoort dan in die tuner.
Om deze dongle werkend te krijgen op een ander apparaat heb je de drivers nodig.
Waarschijnlijk helpt dat .exe bestandje je daarbij.........Wink

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

TheBugster
Welk exe bestandje bedoel je dan?

MisterSenseo
Klik op de link in post #2

TheBugster
Sorry ik zie geen link staan.

Black Tiger
Dan wordt het tijd voor een bril misschien?Cool

Klik eens op die vetgedrukte regel in post 2 waar je taller.exe op het einde ziet, dat is een link.
Greetings, Black Tiger

briolet
Voor sommigen moet het er zo uitzien:

--> LINK <--

Grin

Maar als verdediging moet ik toegeven dat ik het hier ook niet altijd duidelijk vind omdat een link gewoon in zwart-bold weergegeven wordt, in plaats van in een afwijkende kleur zoals gebruikelijk.

Black Tiger
Hahaha, ja zo kan het ook.

Er zijn ook wel andere forums waar hij in vetgedrukt wordt weergegeven. Maar het zou duidelijk genoeg moeten zijn omdat er ook http:// voor staat op dit forum.Wink
Greetings, Black Tiger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing 5 17-08-2016 12:30
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk 10 10-08-2016 21:38
Ziggo stopt met Samsung DCB-H360r Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 1 10-01-2016 10:47
Samsung Horizon Mediabox kan geen SD signaal afgeven? Ziggo Gebruikers Groep 4 06-12-2015 14:51
Samsung dcb-b270r Algemeen 5 07-08-2015 12:01
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:57:40
| Black Tiger00:58:57
| Zippo01:45:06
| MisterSenseo01:55:02
| ArieBuu02:21:37
| Desmark06:28:13
| Tomar07:53:29
| knilleske08:17:48
| gerrelle09:41:16
| Gilex09:46:29
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan