obey-robots.txt
08 December 2016, 07:03
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

Router achter Cisco epc3925

Rob1963
Ik wil een router achter mijn modem zetten. Is dit mogelijk? Zo ja, welke router of maakt dat niet uit

kobus1960
Ja, en het maakt niet uit, daar zijn op dit forum
veel topics over te vinden, met vele goeie tips.

mesa57
Houdt er wel rekening mee dat bij de router achter router constructie apparaten aangesloten op de ene router niet kunnen communiceren met apparaten op de andere router.

Black Tiger
Tenzij je het op een iets aangepaste wijze aansluit, dan kan het weer wel.
Greetings, Black Tiger

mesa57
Ja, maar dan is het geen router achter router meer, maar een switch of wifi access point achter een router.

Black Tiger
Nee, nog steeds een router want een switch is een ander apparaat.
Dus nog steeds router achter router, alleen is de router dan inderdaad in gebruik als switch of accespoint.

Als je gebruikers gaat zeggen "switch" denken ze dat ze (onterecht) een ander apparaat moeten kopen, de benaming is daarom ook correct, alleen verliest de router zijn routerfunctie.
Greetings, Black Tiger

briolet
Als je meerdere gebruikers achter een modem wilt gebruiken, dan moet je zelfs een router achter een modem plaatsen.

Als het 'modem' van Ziggo toch al een router is, dan zou ik een 2e router kopen waar je het routerdeel expliciet kunt uitzetten. Als de reden tenminste is dat je de router alleen voor Wifi wilt gebruiken.

kobus1960
TS is nu de weg kwijt vrees ik. Cool
Ga even naar een goeie winkel en
laat je voorlichten. Makkelijker.

Black Tiger
Valt me weel denk ik, Rob is van een goed bouwjaar.Wink

En winkels... nja ik ken er zat die geen volledige of correcte info verstrekken en dan kun je thuis alsnog zelf alles uitzoeken.
Je moet alleen niet een gebruiker bang maken door te eenvoudig te stellen dat iets (onterecht) niet zou kunnen. En dat is juist wat ze in een winkel dan nogal eens doen.
Greetings, Black Tiger

briolet
Winkels maken er soms een potje van, maar je kunt ook afspreken dat je de router terug kunt geven als het toch niet zo werkt als zij beweren.

Ik weet alleen dat je het jezelf een stuk makkelijker maakt als de router een echte 'accesspoint-mode' kent. Dus als het routerdeel uitgezet kan worden. Het is alleen jammer dat elke fabrikant hier weer een andere naam voor heeft.

Ik wil eigenlijk geen reclame voor 1 specifiek merk maken, omdat ik alleen de Ubee en de airport extreme ken. De airport heeft een heel simpele manier om hem in brugmode te zetten. Als je hem een fabriekreset geeft en hij zit al in een bestaand netwerk, dat zet hij zich zelf in brugmode. Als gebruiker kan het niet simpeler.

Maar dat neemt niet weg dat er neg heel veel meer routers zijn waar dit alles makkelijk gaat.
En heel veel routers waar dat een continue stroom aan ergernis oplevert, gezien sommige vragen alhier.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router achter Cisco epc3925', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco ITV E52 melding Klacht over Ziggo 2 20-09-2016 15:31
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 07-07-2016 10:05
cisco EPC3925 modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 8 03-07-2016 10:42
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:21:15
| Black Tiger05:47:51
| fblemans07:36:46
| Puma08:08:47
| Matty08:15:38
| Zippo10:21:47
| Bitfreak11:22:56
| emiliovisser11:39:39
| buijs11:44:55
| Justin2313:09:36
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan