obey-robots.txt
09 December 2016, 20:18
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken

Hosting provider

mesa57
Nu mijn huidige hosting provider de prijzen verdubbeld heeft zoek ik (weer) eens een andere.
Welke kunnen jullie aanraden ?

- Minimaal 5 Gb ruimte
- PHP + MySql + Cron
- Geen hoog dataverkeer profiel
- Redelijk snel en betrouwbaar

?

MisterSenseo
http://www.hostin... ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Zippo
Deze sites worden gehost bij leaseweb. Niet zo te spreken over. Heb ook wat websites lopen bij http://yourwebhoster.eu/nl/webhosting/
Daar ben ik zeer tevreden over.

Richard black Tiger biedt ook hosting diensten aan. Ikzelf ook maar ben een stuk duurder.
Gewijzigd door Zippo op 25-09-2014 00:42
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

mesa57
@Zippo : weet jij of daar ook cron bij zit ?

Zippo
Zelf heb ik een http://yourwebhoster.eu/nl/reseller-vps/
Daar zit wel cron op maar heb ik ook het volledige beheer.

DirectAdmin heeft wel cron mogelijkheden, maar of het in het gewenste hosting pakket aan staat weet ik niet.

Ik zal het voor je navragen.

Mocht je interesse hebben bij mij te hosten dan staat de cron optie aan.

Mocht je hosting gaan afnemen bij Yourwebhoster, gebruik dan s.v.p. deze affiliate link, https://client.yourwebhoster.eu/aff.php?aff=134.
Gewijzigd door Zippo op 25-09-2014 13:25

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

yourwebhostereu
Hoi Mesa57,

Zippo heeft ons een e-mail gestuurd met een verwijzing naar deze vraag. Mocht je nog meer vragen dan beantwoord ik die graag. Je kan ook via https://client.yourwebhoster.eu/support contact opnemen.
mesa57 schreef:

@Zippo : weet jij of daar ook cron bij zit ?

Bij alle webhosting diensten zijn de cron jobs inbegrepen. Je hebt volledige vrijheid in wanneer het wordt uitgevoerd en waar de output naar toe gaat. Je kan ook kiezen om de output van een cron job te laten verdwijnen als dit niet relevant is.

Met vriendelijke groet,
Daniel
Yourwebhoster.eu

mesa57
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik zal yourwebhoster zeker in overweging ondanks dat de prijs misschien wat hoog is.

Zippo
@mesa, er zijn van die hosting vergelijkingssites. Welke hoster je ook kiest check ook zeker daar de ervaringen.

Mijn ervaringen met Yourwebhoster zijn in elk geval zeer positief.

Black Tiger
Mesa kijk anders eens bij Antagonist, die heeft echt interessante prijzen en ruimte. Die doet het ook prima, ook goede recensies etc.. Heb ik al vaker mensen heen gestuurd die wat goedkoper wilden.
Voor zover ik kan zien bieden die ook cronjobs.
Greetings, Black Tiger

mesa57
Die basic is genoeg, behalve de 3 Gb. En unlimited is ook niet nodig. Lastig ...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hosting provider', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo beste internet provider van het jaar????? 👎 Klacht over Ziggo 3 24-04-2015 14:54
Aandeelhouders Cogas met spoed bijeen over ophef nieuwe provider Caiway Ziggo nieuws 1 21-10-2014 19:23
Feature request firmware - vrije DDNS provider kiezen Firmware 8 21-10-2014 16:16
Eigen voip provider gebruiken met ziggo Algemene computer en software vragen. 12 19-11-2011 08:43
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Algemeen 3 13-01-2011 19:43
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:54:07
| Black Tiger00:55:24
| Zippo01:41:33
| MisterSenseo01:51:29
| ArieBuu02:18:04
| Desmark06:24:40
| Tomar07:49:56
| knilleske08:14:15
| gerrelle09:37:43
| Gilex09:42:56
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan