obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wel download geen upload
Frog666
Goedemorgen,

Sinds zaterdag is mijn Internetverbinding helemaal van slag.

Webpaginas laden wel maar langzaam.. maar de fotos etc duurt onwijs lang. Kan bijna niet naar mijn email Skype kan geen verbinding maken, op facebook kan ik geen berichten laden etc.

Wat blijkt... heb wel download maar geen upload.. dus wel data kunnen ontvangen maar niet verzenden :/ Bizar toch... heb mijn modem al uit t stopcontact gehaald en opnieuw erin... werkt niet.. zelfs een harde reset vanaf de modem.. ook niet...

cmd: ping www.ziggo.nl -t   krijg antwoord dan request timeout en zelfs failure...
Ziggo gebeld die komen er ook niet uit.. Sturen woensdag een monteur langs.. ze denken aan n kapotte modem.. nu ben ik ongeduldig en wil hier vragen of jullie dit bekend voor komt?

Ik zit aan mijn modem direct verbonden aan een pc, en ps3. Verder hangt mijn laptop en 2 mobiele telefoons aan de wifi. Ook hiermee de zelfde problemen.

help want k vindt t rete irritant ;-)
 
mesa57
Je kunt de helpdesk bellen, die kunnen de modemstatus uitlezen.
Je mag ook hier een screenshot van je modem status pagina posten.
 
Frog666
Vandaag is de monteur langs geweest.. Storing lag zelf bij Ziggo Smile opgelost!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel download geen upload', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie