obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
weet niet veel van modems, hoe forward ik bij ubee evw 3200 en dat die ook werkt.
willem20978
Kan je dmz host gebruiken bij wifi? Wat doet dmz? Kan ik die gebruiken met ps4? Moet poorten openen voor ps4 weet niet hoe kan iemand helpen met screenshots graag van de zelfde modem? Alvast bedankt
 
willem20978
Meneer mijn vraag is werkt het ook voor wifi heb moeite met engels
 
willem20978
Ik bedoel werkt dat met wifi en wat doet dmz opent het alle poorten?
 
Zippo
Het enigste wat je moet weten is het ip adres van de ps4.
Dan zorg je dat dit ip adres altijd uitgegeven wordt aan de ps4. In je router moet er een optie zijn voor een dhcp reservering.

Als je dat niet doet dan kan de volgende keer dat je de ps4 opnieuw opstart de ps4 een ander ip adres krijgen. Dat wil je niet omdat dan de poorten die gekoppeld zijn aan een ip adres niet meer open staan.

De DMZ is een bijzondere optie in je router. Alle poorten staan dan open in je router. Je hoeft dan niet meer te knoeien met port forwards e.d.

Dat is de gemakkelijkste optie om b.v. een ps4 werkend te krijgen.
En ja het werkt ook met wifi, het is immers op ip's gebaseerd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
willem20978
Bij dhcp moet yes of no doen bij de vraag dhcp server
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'weet niet veel van modems, hoe forward ik bij ubee evw 3200 en dat die ook werkt.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Vrije keuze modems Ziggo nieuws : 2 27-05-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie