obey-robots.txt
06 December 2016, 13:10
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

internetbeveiliging uitgebreid

albert1
hallo,mijn internetbeveiliging van ziggo wil niet scannen,Nu heb ik de internetbeveiliging eraf gegooid en er weer opnieuw opgezet,en nu scant hij wel.Maar een uur later weer gebrobeerd en dan scant hij weer niet.Verder draait alles goed,ik zit op windows 8.1.

Black Tiger
Dat is op zich wel vreemd te noemen.
De Ziggo internet beveiliging is geschikt voor windows 8.1 dus dat zou het probleem niet mogen zijn.

De vraag is nu waarom hij niet scant. Is hij wel actief? Komt er geen foutmelding in de log?
Greetings, Black Tiger

albert1
hallo.ik weet niet of hij actief is,hij haalt wel updates binnen,alleen hij scant niet.

Black Tiger
En je krijgt dan geen foutmelding te zien of wat gebeurt er precies? Je klikt op het scan knopje en dan gaat een rondje (zandlopertje) draaien of er gebeurt niets verder?

Het zou er eventueel ook op kunnen duiden dat iets anders (malware/trojan) je scanner onbruikbaar maakt.

Misschien kun je het beste eens bij een beveiligingsforum als PCWebplus.nl of Nucia.eu samen met een expert de pc eens nakijken. Al is het maar voor de zekerheid.
Greetings, Black Tiger

albert1
Ik klik op het scanknopje en er gebeurt helemaal niets.Vanmiddag alles eraf gegooid,toen weer opnieuw geinstalleerd,en toen deed hij het weer.Later weer eens gekeken en toen deed hij weer helemaal niets.Er gaat ook geen zandlopertje lopen,helemaal niets.Verder haalt hij alle updates binnen,en is het systeem goed beveiligt.Vreemd,dit heb ik vandaag pas ontdekt,wel heb ik sinds een paar maanden een nieuwe Toshiba laptop. groet albert

Black Tiger
Ik kan er helaas niets van bakken, maar dat hij eerst wel scant na een herinstallatie van het pakket en dan opeens niet meer vind ik toch verdacht.
Vandaar mijn advies in mijn vorige antwoord.
Greetings, Black Tiger

albert1
bedankt ,ik zal eens verder kijken.groet albert

Zippo
Black Tigers suggestie van een virus die verdere scans saboteert zou wel eens kunnen.

Gebruik deze losse tool eens: Kaspersky Virus Removal Tool (4e van onderen)
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

albert1
probleem opgelost,Het bleek dat mijn internetbeveiliging bij systeemconfiguratie onder het tabblad opstarten uitgeschakeld stond.Iedereen bedankt voor het meedenken aan de oplossing

Black Tiger
Wel vreemd dat hij dan eerst wel scant, maar een uur later niet.
Maar fijn te horenThumbs Up dat het opgelost is. En tevens bedankt dat je ons even liet weten wat de oplossing was!
Greetings, Black Tiger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internetbeveiliging uitgebreid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo Internetbeveiliging Basis Internetbeveiliging 4 15-10-2015 17:13
Licentieserver Ziggo Internetbeveiliging Storing 5 21-08-2013 08:22
Muziek festival Lowlands uitgebreid bij Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 1 17-08-2013 09:55
Hoe kan ik de oude versie van internetbeveiliging weer downloaden Internetbeveiliging 9 11-11-2012 18:44
Ziggo internetbeveiliging Internetbeveiliging 1 25-09-2009 10:33
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:15:30
| Zippo00:18:16
| kezeltje00:47:24
| Desmark01:22:36
| buijs03:24:09
| jlebbink04:51:11
| Gilex05:59:12
| Matty11:49:32
| Drenthe201611:59:37
| Monteur_kees13:35:01
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan