obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Modem herstart als iemand ons belt
dirk2015
Al enige tijd herstart ons modem als iemand van buiten ons op de vaste lijn probeert te bellen. Dan valt de telefoon uit en het internet en start het modem weer opnieuw op. We gebruiken de vaste telefoon heel weinig maar er zijn nog wat mensen die ons hierop proberen te bereiken. Inmiddels heb ik de vaste telefoon (Siemens Gigaset) afgekoppeld maar dat helpt niet. Weet iemand wat het probleem is? Is het modem (Ubee 3200) kapot?
 
Monteur_kees
Vermoedelijk is de adapter defect
Probeer deze te vervangen voor een zwaarder exemplaar
12volt en 1,5 / 2 ampere
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
BMP
Klopt Kees Grin

@Dirk2015, ik heb dat ook gehad webcare heeft mij toen een nieuwe adapter opgestuurd, probleem was toen opgelost ik kreeg een van 2 ampère Smile

even klantenservice bellen met de mobile telefoon Cool
Gewijzigd door BMP op 03-01-2015 18:31
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem herstart als iemand ons belt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Ziggo Connectbox herstart zichzelf Ziggo Gebruikers Groep : 8 08-03-2021
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
Advertentie