obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Beetje dom ...maar Cisco EPC3925
gabriel1949
Door omstandigheden moest ik de wachtwoorden wijzigen, en meende het goede te hebben
Maar nu kan ik er niet meer inkomen
dus moet ik waarschijnlijk resetten! zo ja wat moet ik dan weer instellen
Gaan de instellingen vanzelf voor Z1 (dus tv en internet)

En ik heb ook nog een NetGear WNR3500 eraan hangen
heeft het daar ook gevolgen voor

Ook al staat dit misschien op de verkeerde plaats, toch graag een advies
 
Henk
Het gaat om de cisco? Houd de resetknop 20 seconden ingedrukt, dan zijn de fabrieksinstellingen weer actief.
 
gabriel1949
Wat moet ik dan bij de hand hebben! of worden alle gegevens automatisch ingesteld behalve dan gebr.naam en wachtwoord (na resetten!)

Want ik heb hierop een bekabelde Netgear WNR3500 2 op aangesloten (hier kan ik wel op inloggen)

Het gaat dus puur om de Cisco EPC3925
 
Henk

Quote

gabriel1949 schreef:

Wat moet ik dan bij de hand hebben! of worden alle gegevens automatisch ingesteld behalve dan gebr.naam en wachtwoord (na resetten!)

Want ik heb hierop een bekabelde Netgear WNR3500 2 op aangesloten (hier kan ik wel op inloggen)

Het gaat dus puur om de Cisco EPC3925


Zelfs gebruikersnaam en wachtwoord worden automatisch ingesteld naar de zgn standaard wachtwoorden.
Zoek even op deze site naar de wachtwoorden. Ik dacht dat het admin / wifi was. Of als iemand het weet, reageer even.
 
Black Tiger
Bijna.
Gebruikersnaam: ziggo
wachtwoord: draadloos

Ja, alles met kleine letters.
Greetings, Black Tiger
 
gabriel1949
Moet nog steeds de reset doen, maar dit verhaal houd met tegen, omdat ik niet weet wat er eventueel allemaal moet worden ingevuld
want deze waarschuwing staat er niet voor niets, dat graag een reactie van iemand die hetzelfde al een gedaan heeft - en of dat direct goed ging!

VOORZICHTIG: De Reset-knop dient uitsluitend voor onderhoudsdoeleinden. Gebruik deze knop niet tenzij u hiertoe opdracht krijgt van uw kabel- of telefoonserviceprovider. U raakt dan namelijk mogelijk alle modeminstellingen kwijt die u had geselecteerd
 
Black Tiger
Als je er zo bang voor bent, heb je vrijwel zeker zelf ook geen instellingen in het modem verandert. Of had je soms aanpassingen gedaan voor je Netgear, bijv een ip gereserveerd?

Zo nee, dan stelt het niets voor, heb het zelf ook al vaker gedaan zoals wel meer mensen hier.
Je doet die reset. Daarna kun je via je browser je modem weer bereiken op:
http://192.168.178.1

Gebruikersnaam: ziggo
wachtwoord: draadloos

Zoals ik al zei, alles met kleine letters.
Greetings, Black Tiger
 
gabriel1949
Hartelijk dank, het is gelukt voor dit deel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beetje dom ...maar Cisco EPC3925', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie