obey-robots.txt
09 December 2016, 20:22
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken

Draadloos netwerk van UPC gekoppeld aan Ziggo WifiSpots

Henk
Ziggo en UPC zijn begonnen met het koppelen van beide WifiSpot-netwerken in 1 groot bijna landelijk dekkend netwerk met zo'n 2 miljoen WifiSpots.

Met de inloggegevens die te vinden zijn op mijnZiggo kunnen Ziggo-klanten gratis via deze hotspots draadloos internetten.

MisterSenseo
Yessssssssss, nu hebben we 2 miljoen keer kans op virussen en malware hahahaha.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Undertaker
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, het netwerk is dan wel gekoppeld maar het is wel een afgeschermd deel op het netwerk, in theorie zal je er helemaal geen fluit van moeten merken en krijgen.

zolang jij gewoon je virusscanner en / of mbam onderhoud is er niks aan de hand ( als we spreken over Windows ) Linux / OSX daar aan tegen een heel ander verhaal! wereld systeem dat Linux Smile
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

MisterSenseo
Ik had het ook niet over eigen apparatuur en netwerk maar wanneer je van die WiFiSpots gebruik maakt.......... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Undertaker
Ach ja, dat is tegenwoordig niet meer te voorkomen.
Met een hele vriendelijke groet,
Jeffrey.

Tv + Internet Z2 - Ubee EVW 3200 /
Samsung LE40B650/ Humax 5200C en 5300C / Harman Kardon AVR 255 Professional Audio Systems / Ps3 / Ps4 / Ipad3 / Iphone 5 Running 8.1.3

Voor de best werkende aansluiting van je Ziggo pakket doe Klikkerdeklik

Voor het nieuwe Ubee EVW WiFi-modem kun je volgens 1.Gateway Setup en 2.Gateway DHCP en 3.Wireless Radio de beste standaard instellingen verkrijgen om je verbinding stabiel op te zetten... 

Handleiding Ubee WiFi De handleiding van het Ubee WiFi Modem

Voor de beste draadloze resultaten, Windows auto update uit en hier de laatste drivers downloaden.

briolet
Ik denk dat die Wifi spots beter malware tegenhouden dan het gewone vaste internet. Gewoon omdat de bandbreedte minder is.

En als je echt bang bent, zet je een VPN verbinding op naar een vpn host, zodat het verkeer via de WifiSpots onzichtbaar via een tunnel loopt.

Een PPTP tunnel heb ik nooit op kunnen zetten (Geblokkeerd?) maar L2TP ging meestal wel. Ik heb er een tijdje wel problemen mee gehad, maar dat kon ook aan mijn nas liggen. Nu loopt dat weer soepel. En OpenVPN via de WifiSpots heeft bij mij altijd gewerkt. Dus gewoon veilig via de WifiSpots op mijn thuisnetwerk aan de gang.

Black Tiger
Bandbreedte heeft totaal niks met Malware te maken. Veel malware komt via sites binnen die men met de browser bezoekt, daar is nauwelijks bandbreedte voor nodig.
Greetings, Black Tiger

briolet
Ligt er een beetje aan. Als je weinig bandbreedte hebt, zal alles langzamer gaan en ben je minder geneigd om allerlei links te volgen en bezoek je dus minder paginas/sites. Effectief dus minder kans om een malwaresite te ontmoeten.

Maar ik moet toegeven dat ik zelden iets merk van trager internet via de WifiSpots, dus zal het inderdaad niets uitmaken.

Black Tiger
Zal sowieso wel meevallen vermoedelijk. Het lijkt me dat wifispots toch het meest gebruikt wordt als je onderweg of op bezoek bent, dus op gsm's en tablets.
Greetings, Black Tiger

briolet
De WifiSpots kun je ook gebruiken als je je IP niet overal wilt achterlaten. Dus een soort 'poormans' anoniem surfen. B.v. kun je op sommige sites waar je maar 1x per IP kunt stemmen, een tweede stem uitbrengen. Thumbs Up

Het is in elk geval redelijk anoniem. De andere kant zal via een rechter naar Ziggo moeten gaan om je eigen IP op te kunnen vragen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos netwerk van UPC gekoppeld aan Ziggo WifiSpots', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo introduceert TV Italiana Welke zender wil je er nog bij hebben? 1 08-12-2016 12:44
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 07-12-2016 16:52
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:58:02
| Black Tiger00:59:19
| Zippo01:45:28
| MisterSenseo01:55:24
| ArieBuu02:21:59
| Desmark06:28:35
| Tomar07:53:51
| knilleske08:18:10
| gerrelle09:41:38
| Gilex09:46:51
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan