obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw, gratis bellen met WhatsApp
Zippo
Mijn zoon liet me een nieuwe functie zien in WhatsApp. Je kunt sinds vandaag gratis bellen via internet met WhatsApp.

Ik hoor wel een echo en er zit veel vertraging in. Maar toch als dit beter wordt dan kon dat wel eens het einde van betaalde telefonie worden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ja prachtig iets.............behalve als je iOS hebt, dan moet je nog ff wachtuhhhhhh.
Ik dus...............Angry
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Het einde van betaalde telefonie zal het niet worden, dat zeiden ze ook al toen Skype uit kwam, maar Skype is er nog steeds en betaalde telefonie ook.
Maar het is wel leuk dat men deze functie (die ook in FB Messenger zit) ook in Whatsapp geintegreerd heeft, best handig.
Greetings, Black Tiger
 
Puma
Naast whatsapp kun je natuurlijk gebruik maken van bestaande apps. Voipbuster gebruik ik persoonlijk best vaak en de kwaliteit is super, wanneer beide kanten op wifi of 4G zitten.

Daarnaast heb je natuurlijk nog FaceTime (IOS alleen). Ik bel enkel met FT als ik mijn vriendin bel, Imdat zij bij Vodafone zit en zij nog steeds geen HD voice landelijk ondersteunen. En ja, dat is echt merkbaar!
 
Black Tiger
Is de Voipbuster app dan gratis naar andere Voipbuster users? Dat is wel handig.

Met de Facebook messenger app kan men ook naar elkaar bellen, dat gaat over het algemeen ook best goed.
Greetings, Black Tiger
 
wortellica
Werkt top
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw, gratis bellen met WhatsApp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL Ziggo nieuws : 1 22-08-2019
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset : 19 27-08-2018
Gratis OV voor 7.500 VodafoneZiggo medewerkers Ziggo nieuws : 1 09-08-2018
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
ziggo bellen Klacht over Ziggo : 8 06-07-2017
Advertentie