obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
2 gratis zenders weg bij ziggo tv extra pakket
simon77
Zonder enige melding ben ik de twee gratis zenders weg bij tv extra pakket.
2 weken geleden had ik deze nog, bellen met Ziggo geen resultaat. bestaat niet meer.
Blush
 
Zippo
Zal wel met de fusie te maken hebben.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Welke zenders ging het om?
Greetings, Black Tiger
 
simon77
Het gaat om de zenders: Passie xxx en Penthouse. Reactie tel.1200 UPC: Als ik deze zenders wil kijken moet ik het totale pakket activeren.
Ik vind n.l. dat Ziggo me dat van te voren had moeten mededelen dat de 2 gratis zenders bij het TV Extra gaan vervallen. Bij het plus pakket zat 1 gratis zender uit een ander pakket.
Provider Home naar Ziggo is alles mee overgegaan en nu naar UPC ???? Zij nemen toch alle voorwaarde mee over.
Blush
 
Black Tiger
Je hebt gelijk.
Volgens mij was overigens maar een van die gratis. De andere ook wel maar dat waren maar stukken en dan kreeg je reclame voor zover ik me herinner.

Op dit moment is alleen "De meiden van Holland Hard" gratis, maar daarvoor moet je dan wel weer het Plus pakket hebben.
In het standaard pakket zit niets meer inderdaad.

Provider Home bestaat al lang niet meer, dat heet al jaren Ziggo.
Ziggo is overgenomen c.q. gefuseerd met UPC maar alles blijft door draaien onder de naam Ziggo en de naam UPC verdwijnt.
Ze nemen wel de normale abonnementsvoorwaarden mee, daar vallen echter deze zenders niet onder.

Voor de liefhebber is dat natuurlijk niet leuk, en dat zijn er genoeg.Wink
Greetings, Black Tiger
 
simon77
Toenmalige reclame stunts van Ziggo actueel 31 maart 2015. tv plus en tv extra....Mad
simon77 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Blush
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 gratis zenders weg bij ziggo tv extra pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Advertentie