obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Extreem sloom/uitvallend internet bij online gamen?
WasmachinemanTT5-R
Sinds ik GTA V voor de PC gekocht heb, en ik online ga op GTA Online, dan valt m'n internetverbinding haast meteen weg of wordt hij zeer sloom, wat kan dit zijn?

Heb hetzelfde met Gmod en/of als ik Deluge aan heb om iets te downloaden, of als de HDD heel hard moet lezen/schrijven. (wat overigens een beetje raar is gezien ik een WD Black heb, een van de snelste HD's voor laptops die er te koop is)

Klachten: Serverlijst laad niet goed in Gmod, iedereen lagt keihard in GTAO, 200+ ping soms in Gmod, eigenlijk alles wat met falend internet te maken heeft.

Virus oid? Heb al ESET laten draaien en de vond alleen wat adware.

EDIT: Dit is op de GT780 trouwens, m'n andere laptop (de Toughbook dus) heeft hier totaal geen last van, maar die laptop moet ook in extreme omstandigheden blijven werken, zegt een hoop me dunkt Pfft

Voor de mensen die "SNR niet goed" gelezen hebben, setup:
MSI GT780DX+R, Intel 6235 (ik had geen BT of 5ghz in die 2230 en kom hem goedkoop krijgen, dus waarom niet?), Ziggo 200/20, Cisco 3928.
Gewijzigd door WasmachinemanTT5-R op 24-04-2015 20:07
 
Black Tiger
Gezien je andere laptop hier geen last van heeft, lijkt het me eerder een pc probleem dan een internet storing.
Greetings, Black Tiger
 
WasmachinemanTT5-R
Damn, been a while..

Probleem is opgelost door de router een paar minuten uit het stroom te trekken, nu heb ik 100% stabiele WLAN.
 
Black Tiger
Wel vreemd dat de laptop er dan geen last van had.
Hoe dan ook, fijn dat het opgelost is, dat de terugkoppeling wat later was, is niet erg hoor.

Beter laat dan nooit! Wink Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extreem sloom/uitvallend internet bij online gamen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Advertentie