obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
KPN abonn en toch instelling UPC
gabriel1949
Hoe is het mogelijk, ik heb een Samsung Note 3 - met een abonnement G4 van KPN
Tot afgelopen donderdag of vrijdag, het viel me op dat GPS het niet deed - en als je die wel nodig bent is dat een rot gevoel
Gisteren eindelijk gevonden wat het was de mobiel het niet deed, dus Wi-Fi werkt wel.

Mobiel internet en daar hoort bij te staan bij mijn abonnement portalmmm.nl
KPN MMS is dus mms.portalmmm.nl

en zoiets mag nooit automatisch veranderd kunnen worden door een provider die ik niet gebruik.

Kortom hoe kan het dat de gegevens bij dus mobiel internet gewijzigd worden in upc .......... etc. en portalmmm.nl helemaal weg is
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN abonn en toch instelling UPC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Horizon mediabox instelling "automatisch schijfbeheer" Hardware instellingen : 1 16-08-2015
Cisco EPC3925 in bridge, maar dhcp toch actief ? Storing : 9 02-10-2014
Toch eigen fout! Klacht over Ziggo : 2 31-12-2013
Toch Thuiscopy heffing 2013 Algemeen : 25 27-10-2012
HBO toch maar niet? Algemeen : 6 03-02-2012
Advertentie