obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
Wachwoord Ziggo hotspots regelmatig kwijt
Gijs1
Goedemorgen,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb Ziggo Hotspots ingesteld op mijn winphone Lumia 535 en dat werkt perfect.
Alleen is de smartphone regelmatig het wachtwoord kwijt. In de lijst van beschikbare wifi verbindingen staat onder Ziggo in oranje 'attentie'. Als ik Ziggo aanklik blijkt dat ik een wachtwoord moet invoeren. Op één of andere manier raakt hij voor de Ziggo hotspots het wachtwoord kwijt. Alle andere wifi verbindingen werken feilloos.
Iemand een idee ?

groet

Gijs
 
Black Tiger
Ik zie dat je de vraag ook op het andere forum gesteld hebt, daar weten ze het zo te zien ook niet.
Helaas is dat bij ons ook het geval, vandaar dat een antwoord zo lang uit blijft. Bepaalde telefoons schijnen hier inderdaad problemen mee te hebben en alleen bij Ziggo.
Reden is onbekend. Oplossing helaas ook.
Greetings, Black Tiger
 
Gijs1
Ja helaas niemand schijnt het te weten. het gebeurt kennelijk alleen met hotspots want alle andere wifi's doen het gewoon.
bedankt voor je reactie.
groet
Gijs
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wachwoord Ziggo hotspots regelmatig kwijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie