obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
Geen telefonie naar ander toe in Brazilie
Mavre
Op dit moment kan ik met Ziggo Mobiel in Brazilie niet bellen. Wel gebeld worden. Hoe kan ik dit veranderen? Ben hierdoor al in een lastige situatie geraakt.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Goedemiddag Mavre,

zou je middels PB je postcode+huisnummer en klantnummer (als je deze kunt inzien) willen sturen? Dan kijken we of we een oorzaak kunnen vinden.

Groet,

Jelle
Ziggo WebCare Jelle
 
Mavre
Inmiddels kan ik weer bellen. Dit door mijn telefoon naar een andere provider te zetten: TIM12, Claro werkt niet zo goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefonie naar ander toe in Brazilie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie