obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Afspelen dvd via Cisco 8485 vcr ingang
Peter Hillegers
Is het mogelijk om de vcr ingang van de Cisco 8485 te gebruiken voor het afspelen van een dvd (speler).
En welk knopje moet ik dan kiezen op mijn Cisco afstandsbediening om het dvd beeld op mijn tv te krijgen.
De technische dienst van Ziggo heeft hier geen antwoord op kunnen geven.
Hopelijk weet een forum lid hier een antwoord op.
Peter.
 
Black Tiger
Daarvoor zou je normaliter AV knop moeten gebruiken.
Maar volgens mij is die functie uitgeschakeld en werkt die ingang niet. Durf ik echter niet met zekerheid te zeggen dus dat zou je kunnen proberen.

Een vermoedelijk betere optie is om een scart switch te nemen of zo'n scart verdeler.
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Alleen een uitgang bestaat vrijwel niet bij scart zeker niet bij HDMI. Dat komt vanwege de universele aansluiting. Daarom worden in de apparaten zelf de pennen meestel wel allemaal bezet.

Ze worden altijd scart output genoemd omdat ze normaliter niet als input gebruikt worden. Vaak is dat echter wel mogelijk om ze als doorvoer kanaal te gebruiken.
Bij satelliet ontvangers zijn het bijv. ook uitgangen, toch kun je er vaak een VCR of DVD signaal mee naar de TV doorsturen.
Handleidingen willen dus niet altijd iets zeggen.

Maar aangezien deze apparaten vaak in opdracht gemaakt worden, kan het bij deze wel zo zijn dat de ingangen niet aangesloten zijn, ik gebruikte het woord "uitgeschakeld" voor het makkelijk te maken.
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Dat kan alleen Peter je vertellen, mijn vermoeden is een oude of nieuwe TV met te weinig scart aansluitingen.
Greetings, Black Tiger
 
Peter Hillegers
In de meegeleverde documentatie staat bij de scart aansluiting als voorbeeld: videorecorder, dvd enz. Volgens deze voorbeelden zou het dan (ook) een ingang moeten zijn. Een dvd speelt af en neemt niet op.
Ik wil middels de bestaande bekabeling zowel de Cisco gebruiken voor tv beeld en een dvd afspelen.
Als ik het niet werkend kan krijgen, kan ik een HDMI switch aanschaffen. Zowel Cisco als de dvd spelers hebben een HDMI uitgang. De tv kan ik daarmee voorzien van beeld en geluid.
Bedankt voor jullie inbreng,
Peter.
Gewijzigd door Peter Hillegers op 16-07-2015 20:11
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afspelen dvd via Cisco 8485 vcr ingang', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie