obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
welke dect-telefoons hebben voicemail-indicatie?
gring
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe DECT-telefoon. Heb altijd (duurdere) Gigasets gehad met knipperlampje voor Ziggo voicemail. Ook vanwege bezuinigingen wil ik nu ook wel eens kijken naar andere merken. De voicemailindicatie wordt op websites als Coolblue etc. echter zelden of nooit aangegeven.

Weet jij misschien naar welke technische spec ik kan/moet kijken (FSK oid) om zeker te zijn dat een telefoon voicemail meldt en/of wat niet te dure alternatieven zijn van bijv Philips, Motorola, Panasonic en Profoon (jaja, ook bij kijkshop... Wink).

Alvast bedankt voor een reactie.

Groetjes,

Gert
 
Matty
Beste Gert,

Misschien heb je hier iets aan ?

http://www.vergelijk.nl/vaste_telefon...indicator/

Succes

Matty
 
gring
Hi Matty,

Ik zit gewoon te lachenPfft. Dat is duidelijke taal. Hartstikke bedankt.

Groet,

Gert

En telefoon besteld!
Gewijzigd door gring op 02-09-2015 22:02
 
Matty
Beste Gert,

Geen probleem ik had je vraag gewoon aan google gesteld Pfft

en die kwam met dit antwoord !

Mooi dat je er een besteld hebt !

veel plezier ermee !


Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welke dect-telefoons hebben voicemail-indicatie?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Welke router achter UBEE EVW3210 Eigen netwerk : 2 29-01-2014
Welke nieuwe decoder? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 28-11-2013
Welke Interactieve HD ontvanger Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 7 12-10-2013
Welke HDD ? Algemene computer en software vragen. : 16 12-09-2013
Advertentie