obey-robots.txt
08 December 2016, 06:58
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken

@home is niet bedoeld voor commercielle gebruikers

almodovaris
Ik heb meerdere keren, op verschillende internet forums over @home, de volgende probleem gemerkt: men sticht een bedrijfje, wordt abonnee van @home, en dan begint te klagen dat zijn/haar bedrijfje schade loopt door de gebrekken van @home. Eigen schuld, dikke bult, zeg ik.

Dus ik wil keurig duidelijk maken voor de lezers van deze forum dat @home diensten zijn niet bedoeld voor commercielle klanten.

Effe goed lezen de Algemene Voorwaarden van @Home Internet EN van @Home Telefonie: commercieel gebruik van @Home diensten (zowel van internet als van telefonie als van kabel tv als van digitaal tv enz. enz.) is verboden. Dat doet men op eigen risico, en dan heb je geen recht op schadeclaims voor je (eventueel) mislukkte bedrijf (door de niet functioeneren van @Home diensten).

Ik ben volwassen en ik moet keurig lezen alles wat ik teken, inbegrepen de Algemene Voorwaarden en de Aanvullende/Specifieke Voorwaarden.

Zie: http://www.home.n...orwaarden/

Ik citeer:

"Het is Abonnees niet toegestaan om de Telefoniedienst (geheel of gedeeltelijk) weder te verkopen aan of te delen met derden, te verspreiden of anderszins commerciële activiteiten met behulp van de Telefoniedienst te ontwikkelen."

Over webspace:

"Het is niet toegestaan de beschikbaar gestelde ruimte te gebruiken voor het aanbieden van commerciële diensten."

Verder:

"Persoonlijk, niet commercieel gebruik
Het is Abonnees niet toegestaan om domeinnamen te (laten) registreren die verwijzen naar door @Home beheerde IP-adressen, anders dan door @Home zelf beheerde domeinnamen."

"Het is de Abonnees niet toegestaan om de Kabelinternetdienst (geheel of gedeeltelijk) weder te verkopen, of door te leveren aan derden zonder schriftelijk toestemming van de leverancier van de Kabelinternetdienst. Zo is het bijvoorbeeld niet toegestaan om toegang te verschaffen op het Internet door middel van een inbelKabelinternetdienst waarbij gebruik wordt gemaakt van de toegang tot de Kabelinternetdienst, shell accounts over het Internet te hosten, e-mail- of news- abonnementen te verstrekken of een news-feed te verspreiden."

"De Kabelinternetdienst is bestemd voor persoonlijk, niet-commercieel gebruik door consumenten. Het is de Abonnee niet toegestaan om via de Kabelinternetdienst diensten te leveren aan derden."
Gewijzigd door almodovaris op 06-04-2007 03:04
 
WimmetjeWat
Ook in positieve zin nog een aanvulling: je zult als zakelijk ondernemer maar gebruik moeten maken van het service-level van een consumenten-provider.......... Op de home-portal van @home is onderaan de link te vinden naar @work. Daar worden service-levels afgegeven die overeenkomen met de eisen / verwachtingen van de zakelijk ondernemer. Wink
 
Zippo
Nuttige info waar denk ik (althans ikzelf) velen niet bij stilstaan.Cool
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
jukommerce
Je komt inderdaad regelmatig ondernemers tegen met een @home adres. Ik ben zelfs een lokale tv-zender tegengekomen met een @home-adres. Als een onderneming groter wordt en zakelijk internet-gedrag gaat vertonen, dan stappen ze meestal over op een zakelijke provider.

Ik vind ook dat zakelijke gebruikers van @home, daarom bedrijfsschade ook niet moeten kunnen verhalen op @home. Dan hadden ze maar een (meestal) duurder zakelijk pakket moeten nemen.

Aan de andere kant heeft de mini-ondernemer met een hotmail of @home-adres ook wel weer zijn / haar charme. Het is goed dat er in een economie vol venture capital funds ook nog zolderkamertje ondernemingen zijn! Althans, dat is mijn mening.
Gewijzigd door jukommerce op 06-04-2007 17:45
 
WimmetjeWat
Je komt inderdaad regelmatig ondernemers tegen met een @home adres. Ik ben zelfs een lokale tv-zender tegengekomen met een @home-adres. Als een onderneming groter wordt en zakelijk internet-gedrag gaat vertonen, dan stappen ze meestal over op een zakelijke provider.

En daar zit 'm nou de kneep. Niet alleen internet-gedrag, maar ook telefonie............ Je zult als ondernemer maar drie dagen ook nog 'ns onbereikbaar zijn........
 
lism
Men die bijv thuis een eigen bedrijf heeft draaien, en om kostenbesparende redenen een telefonie pakket aanschaft, en vervolgens 3 dagen niet bereikbaar is is behoorlijk ruk.

Dat hebben mijn ouders meegemaakt met Planet. Nu is planet wel iets heel anders, maar ook bedrijven (kleine) moeten denken aan de kosten. Als er een service wordt ontleend zoals telefonie dan moet dat gewoon werken op & top zonder problemen, maar idd dit was me al veel eerder bekend dat er bepaalde dingen wel & niet gedaan mochten worden.

 
jukommerce
Men die bijv thuis een eigen bedrijf heeft draaien, en om kostenbesparende redenen een telefonie pakket aanschaft, en vervolgens 3 dagen niet bereikbaar is is behoorlijk ruk.


Tussen twee haakjes: dit lijkt mij ook heel vervelend voor niet commerciële gebruikers.
 
WimmetjeWat

Tussen twee haakjes: dit lijkt mij ook heel vervelend voor niet commerciële gebruikers.


Klopt natuurlijk wel, maar laten we wel zijn: bij zowel KPN als @home heeft 5% van de telefonieklanten problemen. We hebben het hier natuurlijk wel over VoIP, een volstrekt andere technologie dan het oude analoge telefoonnet. VoIP staat nog net zo in de kinderschoenen als analoge telefonie ruim honderd jaar geleden. Tsja, dan kun je wel goedkoper willen telefoneren, maar kwetsbaar blijft 't, vooralsnog
 
almodovaris
Sinds 1 juni 2007, er zijn nieuwe Algemene Voorwaarden Kabelinternetdiensten. De Aanvullende Gebruiksvoorwaarden telefonie van @Home (van februari 2007) blijven onverandert. De Aanvullende Gebruiksvoorwaarden Kabelinternetdiensten (februari 2007) zijn ook onverandert.

Ik zal hier bredere citaten geven, met aangeving van hun bron.

Gebruik van de Telefoniedienst

De Telefoniedienst is uitsluitend bestemd voor particulier gebruik van de Abonnee.

Het is Abonnees niet toegestaan om de Telefoniedienst (geheel of gedeeltelijk) weder te verkopen aan of te delen met derden, te verspreiden of anderszins commerciële activiteiten met behulp van de Telefoniedienst te ontwikkelen.


Bron: http://www.home.n...fonie/2007

Webspace

...

Het is niet toegestaan de beschikbaar gestelde ruimte te gebruiken voor het aanbieden van commerciële diensten.


Bron: http://www.home.n...oorwaarden


Kortom, alle eerdergemelde citaten blijven van toepassing voor @Home klanten. Alleen de klanten van de Nutsbedrijven Maastricht hebben andere voorwaarden voor de kabelinternet. Er wordt niets bijzonders gezegd over commercieel of prive gebruik van de kabelinternet. Toch, schade claimen voor commercielle en/of prive klanten is vrij beperkt. Tevens, de Aanvullende voorwaarden van @Home zijn wel van toepassing.

Artikel 11 Aansprakelijkheid Nutsbedrijven Maastricht

11.1 Nutsbedrijven Maastricht is niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan door de uitvoering van de Overeenkomst welke aan Nutsbedrijven Maastricht kan worden toegerekend behoudens in de gevallen genoemd in artikelen 11.2 en 11.3 en behoudens in de gevallen die niet wettelijk kunnen worden uitgesloten.

Nutsbedrijven Maastricht is in het bijzonder niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onbereikbaarheid van het internet of de Service (behoudens ten gevolge van opzet of grove nalatigheid door of vanwege Nutsbedrijven Maastricht), schade ten gevolge van wijzigingen van of fouten in het e-mailadres van de Abonnee of schade ten gevolge van besmetting van de hard- en software van de Abonnee ten gevolge van computervirussen.

...

11.4 Nutsbedrijven Maastricht is nimmer aansprakelijk voor enige gevolgschade of indirecte schade (waaronder begrepen gederfde winst, immateriële schade en schade van derden) die de Abonnee lijdt of zal lijden verband houdende met of voortvloeiende uit de Overeenkomst.


Bron: http://www.home.n...t/nutsmaas
Gewijzigd door almodovaris op 20-10-2007 00:57
 
Zippo
@almodovaris

Ik heb je stukje met de nodige verwijzingen ook geplaatst in Per 1 juni 2007 zijn er nieuwe Algemene Voorwaarden Kabelinternetdiensten
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '@home is niet bedoeld voor commercielle gebruikers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
CyanogenMod en APN voor Galaxy S3 Ziggo mobiel telefonie 3 11-11-2016 13:19
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:16:16
| Black Tiger05:42:52
| fblemans07:31:47
| Puma08:03:48
| Matty08:10:39
| Zippo10:16:48
| Bitfreak11:17:57
| emiliovisser11:34:40
| buijs11:39:56
| Justin2313:04:37
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan