obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Horizon box en fritz box als router gebruiken
missylady
hallo

Hoor veel via via dat je b.v een frtis box als router kan gebruiiken bij je horizon box zodat je wifi sneller wordt. Ik heb b.v boven last van trage wifit.

Toevallig heb ik nog een fritz box liggen een rode waar bij staat fong.

weet iemand in makkelijke taal uit te leggen hoe en wat ? en of je internet dan sneller wordt maar niet dat ik geen tv meer kan kijken en telefoon enz.
 
Black Tiger
Dat is niet fong maar Fon. Smile

Of je wifi sneller wordt twijfel ik erg aan, wel kan het signaal krachtiger worden. Een beter signaal kan er wel voor zorgen dat de wifi even snel wordt als beneden.

Het ligt er echter ook een beetje aan welk type Fritzbox het is. De meesten met telefoon aansluiting heten Fon, maar er is vaak ook een nummer bijv. 7270 of 7360 of iets in die geest. Staat daar niets over onder op de sticker op de Fritzbox?
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon box en fritz box als router gebruiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Advertentie