obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
horizon box maakt geen verbinding (hdmi) met tv 2040
petertje77
ik heb sinds kort problemen met mij media box horizon krijg elke keer 2 soorten fout melding 2040//3060
de box heeft geen verbinding met de tv
soms wel geluid
ik had hier voor een samsung helaas overleden tv geen problemen nu heb ik 2hand tv op de kop getikt van philips
al verschillenden dingen geprobeerd tv update verschillende hdmi kabels ziggo gebeld
op nieuw in een bepaalde volg orde op starten niks help tot nu toe
ik krijg ook de melding u tv kan niet om gaan met de huidige beveilings
alleen met de scart aan sluiting wel tv maar wil wel graag via hdmi kijken
op oude forums gekeken en daar komt uit dat mijn box en tv geen hand shake kan maken met mekaar en HDCP problemen

wie o wie heeft de oplossing voor dit probleem
Gewijzigd door petertje77 op 25-10-2015 00:07
 
Monteur_kees
wellicht in de video instelling van de horizon
naar RGB schakelen ipv 4:2:2

mvg Kees
Gewijzigd door Monteur_kees op 25-10-2015 01:00
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
petertje77
de tv is uit 2009 dus oud??? ja en ook weer niet vind ik
en het licht ook aan de tv om dat hij geen hdcp kan krijgen
dus zoek ik naar een op lossing:)

over de RGB heb ik ook al uit geprobeert
 
Matty
Hoi petertje77,

wat je kan proberen op je horizon box is:

MENU > OPTIES > INSTELLINGEN > TELEVISIE > BEELDINSTELLINGEN > HDMI RESOLUTIE > Selecteer ā€œ720pā€ en druk OK.

misschien dat dit een oplossing is.

Als dat zo is dan kan je tc de hdmi standaard van 1080p niet goed aan

succes

Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'horizon box maakt geen verbinding (hdmi) met tv 2040', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie