obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
tv kijken op 2e toestel
josje
Ik heb sinds kort de ziggo Horizon Mediabox, en kan nu op mijn 2e toestel alleen nog maar mpo 1,2 en 3 ontvangen. Moet ik voor mijn 2e toestel ook een mediabox aanschaffen??
Gewijzigd door josje op 25-10-2015 16:17
 
Matty
Hoi Josje,

Om digitale tv te kijken en te genieten van alle voordelen van de horizon box heb je voor het 2de toestel een extra horizon box nodig, deze is kleiner en werkt samen met de grote box.

Zo kun je op je 2de toestel ook alle opgenomen programma's bekijken.


Matty
 
Black Tiger
Tenzij je analoog wilt kijken op je 2de toestel, dan moet je een splitter aansluiten voor de aansluiting met de Horizonbox.

Het aantal analoge zenders is wel een heel stuk minder dan digitale zenders, maar je hoeft dan geen extra ontvanger.
Greetings, Black Tiger
 
josje
bedankt voor jullie reactie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv kijken op 2e toestel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP Ziggo nieuws : 1 13-06-2018
TV terug kijken laptop Algemeen : 7 10-04-2017
Een dag lang topvoetbal kijken met de dagpas van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 1 15-02-2017
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 6 07-12-2016
TV kijken met de Horizon mediabox in standby Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 22-09-2016
Advertentie