obey-robots.txt
06 December 2016, 13:12
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken

Email versturen??

Rinnie
L.s.,

Probeer een email met bijlage via BCC te versturen.
Krijg email direct retour met de melding "Onbestelbaar".
In de melding staat "554 Too many recipients".

Voorheen was het BCC versturen geen enkel probleem.

Wat is hiervan de oorzaak??

Gr. Rinnie
 
grizzler
Via welke SMTP-server was dat en hoeveel ontvangers had die e-mail?

Afgelopen woensdag heb ik via smtp.casema.nl zonder problemen een maillijstmailing aan 96 abonnees kunnen doen. Voorheen (d.w.z. toen ik nog de SMTP-server van Orange moest gebruiken) ging het voor mij altijd mis als ik boven de 100 kwam.
 
Rinnie
Gaat via Ziggo SMTP mail.home.nl
Aantal ontvangers zijn ca. 80
 
grizzler
Da's een andere server dan ik gewend ben, dus ik weet niet of je wel iets hebt aan enig advies van mijn kant...

Je zou eens kunnen proberen de e-mail in tweeën te splitsen zodat het aantal ontvangers circa 40 per e-mail wordt, en/of misschien de server smtp.ziggo.nl gebruiken.

Als het met rond de 40 ontvangers nóg niet lukt, moet er volgens mij iets anders aan de hand zijn dan wat ik in gedachten had.
 
Los Robbos
Ik heb dit zelfde probleem, een week of wat terug was dit nog geen probleem, kon ik rustig tegen de 100 ontvangers tegelijk mailen (wat wel handig is voor een vereniging) maar ineens is dit niet meer mogelijk.
Ik heb via een computervriend begrepen dat dit komt door instellingen van Ziggo of @home in hun mailserver om spam tegen te gaan...

zal es gaan bellen...
 
Los Robbos
Had net een slimmerik van Ziggo aan de telefoon... en ja hoor Computer maat had gelijk.
Ziggo heeft het maximum aantal reciepients veranderd naar 50

Dus als je een groep wilt mailen, kun je maximaal 50 tegelijk versturen..

helaas maar het is nu eenmaal zo...
 
Rinnie
Antwoord van ziggo helpdesk

U kunt aan maximaal 50 personen tegelijk een e-mail versturen. Indien u dit aantal overschrijdt kunt u problemen ondervinden. Voor meer informatie adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met de leverancier/fabrikant van uw e-mailclient.

Weer leuk dat dit allemaal zo maar weer kan.
 
Zippo
Helaas is dat nu zo ingesteld. Als fix kun je meerdere keren dezelfde mail versturen met maximaal 50 ontvangers.

Gmail werkt op dezelfde manier alleen ligt daar dacht ik de limiet hoger.

Het is een manier om spam verpreiding tegen te gaan, althans dat denkt Ziggo.

Er zijn mail programma's die je zo in kan stellen dat b.v. iedere minuut een mail verzonden wordt naar 50 ontvangers uit een lijst van 100000 en vul nog maar wat nullen in. Het levert hooguit wat vertraging op.


Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
cyberninja
het is niet alleen 50 personen per keer maar ook max 650 per 24u

mvg
Gewijzigd door cyberninja op 28-10-2008 20:51
vraag niet mijn naam die krijg je toch niet
Ik werk zelf bij een ziggo helpdesk dus ik weet van de problemen af
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email versturen??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Email groep in BCC Algemene computer en software vragen. 3 05-02-2016 17:01
Email wordt van server verwijderd Algemeen 6 05-06-2015 00:56
instellen email in outlook Algemeen 4 26-05-2015 20:34
Ziggo email storing Storing 14 08-12-2014 17:20
instellingen versturen ziggo via mobiel Ziggo mobiel telefonie 3 22-05-2014 18:34
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger00:17:39
| Zippo00:20:25
| kezeltje00:49:33
| Desmark01:24:45
| buijs03:26:18
| jlebbink04:53:20
| Gilex06:01:21
| Matty11:51:41
| Drenthe201612:01:46
| Monteur_kees13:37:10
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan