obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
Zit u te wachten op een gratis Sport zender?
Nee, geef mij maar Studio Sport Nee, geef mij maar Studio Sport 11%[1 stem]
Nee, ik kijk niet naar andere sporters Nee, ik kijk niet naar andere sporters 44%[4 stemmen]
ja, leuk. ja, leuk. 33%[3 stemmen]
Ja, ik zeg nu Sport 1 op. Ja, ik zeg nu Sport 1 op. 11%[1 stem]
Totaal stemmen : 9
 Onderwerp afdrukken
Gratis? Sportnet?
nubro01
Enkele maanden geleden is het abonnement van Ziggo verhoogt en zijn we zenders als Syfy kwijt geraakt en nu krijgen we opeens een, nu nog gratis, Sport zender. Nu doe ik liever aan sport, dan dat ik op mijn luie kont naar sport op TV kijk en alleen de zon gaat gratis op, dus inherent betaal ik mee aan een Sport zender waar ik totaal geen interesse in heb. Daar en tegen ben ik wel mijn favoriete Science Fiction zender kwijt en is er geen alternatief, behalve als ik naar KPN zou gaan en zodoende een lagere snelheid qua internet krijg en ik het salaris van Jan Kees de Jager spek. In KPN heb ik al helemaal geen zin, maar ik vraag mij wel af wat hier nu gaat spelen. We hadden al Sport1 waar men voor moest betalen en nu opeens een gratis sport kanaal? Ik snap er helemaal niets meer van en ik zou willen dat er nu eens concurrentie op die verdomde kabel kwam, of dat mijn abonnement omlaag gaat, 82 euro / dfl 180 per maand is een belachelijk hoog bedrag voor een alles in een pakket.
Wat is jullie mening?
 
Black Tiger
Aardig gebaar dat ze ons iets gratis geven, maar persoonlijk had ik dan 10x liever SyFy weer teruggezien dan een sport zender.
Alsof er al niet genoeg sport op TV is. Doe eens iets voor mensen die niet van voetbal en/of sport houden.

Doe mij dan maar geen gratis sportzender en mijn abo prijs met een paar euro omlaag, of geef SyFy terug.

Overigens is die 82 euro vermoedelijk wel competatief met anderen, daar kun je zelf keuzes in maken, vermoedelijk heb je dan ook een filmpakket erbij en misschien gratis bellen voor 10 euro per maand.
Als je gewoon alles in 1 zou nemen en bijv. een film abonnement bij CD (satelliet) of KPN ben je ook zoveel kwijt.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis? Sportnet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL Ziggo nieuws : 1 22-08-2019
Gratis OV voor 7.500 VodafoneZiggo medewerkers Ziggo nieuws : 1 09-08-2018
Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement Ziggo nieuws : 1 03-04-2017
2 gratis zenders weg bij ziggo tv extra pakket Klacht over Ziggo : 6 23-04-2016
Nieuw, gratis bellen met WhatsApp Eigen telefoon netwerk : 6 26-09-2015
Advertentie