obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
verbinding HB met netwerk(modem)
willem63
Alles werkt op mijn HB,na dagen puzzelen,eindelijk voorelkaar,maar ik kan ,mijn media,niet gebruiken want krijg de internet verbinding niet voorelkaar dus kan ik ook niet inloggen op de HB,gister met ziggo gebeld en hulp gehad voor internet verbinding te maken met de HB,maar vandaag weer niks mogelijk.Ook kan ik Twonkey niet downloaden,want dat zit niet bij mijn pakket.Compleet plug en play compleet van ziggo.
Als iemand mij kan helpen,heel erg welkom en graag,want ik wordt er een beetje moedeloos van.Ik heb eventueel Teamvieuwer op mijn laptop.
 
Matty
Hoi Willem,

De twonky zou als het goed is moeten staan op je ziggo.nl

ga naar ziggo.nl

login op mijn ziggo

kies dan Mijn produkten

daarna kies je Televisie

daarna naar twonkey server en dan kun je hem downloaden als hij daar niet bij staat dan zul je contact moeten opnemen met de klantenservice.

Zie plaatje :

twonkey
 
willem63
Ik krijg het ook niet voor elkaar om de hd op internet aan te sluitenet kabel en draadloos krijg ik de melding authenticatie fout,ik tik het juiste ww wel in.Wat nu
 
willem63
Kan geen Twonkey downloaden omdat ik in een oud ziggo gebied zit,weer gebeld met ziggo en moest het modem resetten en dan opnieuw proberen om verbinding met de HB te maken,maar helaas,WEER MISLUKT.
Wordt er onderhand een beetje moedeloos van,het werkt of het werkt niet.
Heb Teamvieuwer,misschien is dat een optie.
Er komt over 9 dagen een installatie monteur!!!!!!????????
Gewijzigd door willem63 op 02-12-2015 11:57
 
willem63
Nieuw van ziggo medewerker??Je mag de HB nooit bekabeld aansluiten met je modem om "mijn media"te gebruiken,moet draadloos(lukt dus ook NIET).Heb toen mijn Smart TV ( sony bravia) maar weer bekabeld aangesloten op het modem en dat werkt perfect, rara hoe kan dat. Gr Willem
 
Matty
Hoi Willem,

Ik denk dat de beste optie is om even de installatie monteur af te wachten en het hem mooi laten doen

Groeten Matty
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding HB met netwerk(modem)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
VodafoneZiggo test ‘netwerk van de toekomst’ Ziggo nieuws : 1 22-08-2018
Advertentie