obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Kapot modem
Alida29
Sinds gisteravond geen tv (zowel analoog als digitaal) geen telefoon wel wifi signaal geen verbinding Wat kan ik doen. Ziggo wil oas donderdag langskomen...
 
Zippo
Hoi Alida29.

Via email heb ik een reactie van Ziggo Webcare gekregen.

Quote

Goedemiddag,

Ik vrees dat deze klant echt zal moeten wachten, zoals ik het lees heeft deze geen signaal (zowel TV (digitaal) als internet werken niet). Ik kan er niet voor zorgen dat er eerder een monteur komt bij deze klant dan via de klantenservice.

Groet, Ziggo Webcare

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Alida29

Quote

Alida29 schreef:

Sinds gisteravond geen tv (zowel analoog als digitaal) geen telefoon wel wifi signaal geen verbinding Wat kan ik doen. Ziggo wil oas donderdag langskomen...
 
Alida29
Dat is geen antwoord. Vertel mij wat ik kan doen om het op te lossen. Ds us op modem blijft knipperen. Hoe krijgt het modem verbinding.
 
Digiservice
Aop (hoofdaansluiting) open maken en kijken of de groene kabel goed zit aangesloten. Wellicht een foto van de situatie posten, dan help ik je graag verder.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kapot modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie