obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo wifispots op mijn Acer smartphone.
jaaphartkamp
> Is er iemand in de buurt van Zaandam die me kan helpen met Wifi spots installeren op mijn Acer smartphone? Ik ben 78 en het lukt me echt niet. Heb via "mijn Ziggo" alles uitgeprint en er staat dat mijn wifispots account is geactiveerd.
> Heb daarvoor een gebruikersnaam en wachtwoord. Kreeg bij kennissen met ziggo de melding dat ik een authenticatie probleem had of iets dergelijks, Graag hulp?
>
> Vriendelijke Groeten uit Zaandam.
>
> Jaap Hartkamp.
 
Black Tiger
Ik zie dat nog niemand antwoord gegeven heeft. Misschien niemand in de buurt van Zaandam.

Het enige wat ik kan zeggen is dat je de codes van Mijn Ziggo moet nemen en dan het netwerk "Ziggo" en niet bijv. "Ziggo2349" (dus met een nummer er achter) want dat is je prive netwerk.

Verder zul je ook geen verbinding krijgen als op het netwerk bij die kennissen al 2 apparaten gebruik maken van Wifi spots want er kunnen er maar maximaal 2 op. Dat heb ik persoonlijk ook getest.

Overigens heb ik ook een foutmelding gehad met installeren van het certificaat op een of andere telefoon en toch werkte wifispots nadien. De handleiding lijkt dus ook niet 100% te kloppen.
Misschien is het toch het beste om (gezien het gebrek aan reacties) te proberen je in een telefoonwinkel te laten helpen?
Dan zul je uiteraard wel je codes moeten meenemen. Geef die echter niet verder en laat ze niet copiƫren.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wifispots op mijn Acer smartphone.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie