obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3
Nurse
Ja ja we hebben zelf alles in 1 extra en ja die 100 euro komen er boven op. Mijn partner heeft met Ziggo gebeld en die hebben hem doorgestuurd naar zakelijke Ziggo. Dat het 2 aansluitingen zou betreffen is niet zo aangegeven naar mijn partner in ieder geval.
We zijn particulier en dat MKB pakket gaat dus niet voor ons lukken zoals we hebben begrepen.
 
Black Tiger
Ik zal ze ook eens bellen. Jammer dat de pakketten verandert zijn, eerst waren gewoon alle zakelijke pakketten met 5 ip adressen, toen was er ook nog geen onderscheid tussen ZZP en MKB.

Als ik het goed begrijp zijn jullie wel bereid iets extra te betalen, alleen dus geen 100 euro?
En bij Ziggo kun je 1 pc op open NAT krijgen, toch?

Misschien is het handig een adsl verbinding erbij te pakken? Met bijv. Telfort zit je voor 24 euro p/m met 40 mbit down en 4 mbit up en voor 28 europ heb je een 80 mbit verbinding.
Is wel 30 euroa aansluitkosten. Tele2 is geen aansluitkosten maar die geven niet aan welke snelheid je voor 22 euro p/m krijgt (eerste paar maanden 10 euro).
Of Online met 30mbit internet, eerste 12 maanden voor 9,95.Smile
Nu is 25 euro extra p/m ook niet echt goedkoop, maar het is een eventuele oplossing om op beiden open nat te kunnen krijgen.
Iets anders weet ik zo vlug ook niet.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
het krijgen van een next Klacht over Ziggo : 2 19-05-2022
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
Advertentie