obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
speedtest.net versus ziigo.nl/speedtest
Black Tiger
Zie je? Dat komt dus ook overeen met mijn uitleg.
Overigens kan speedtest ook wel eens een storing hebben, een speedtest bij een andere provider kan dan ook wel eens uitkomst brengen.
Zelf doe ik wel eens testen met downloaden van .bin bestandjes.
Bij speedtest.tweakdsl.nl kun je dat bijv. doen.
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
Bij mij is de Ziggo speedtest onbruikbaar,deze geeft in combinatie met de Fritzbox 7490 altijd een te lage waarde. Dit probleem doet zich niet voor bij speedtest.net.,deze is wat mij betreft betrouwbaar.
 
Black Tiger
Exact hetzelfde euvel als ik heb dus, en heb hier ook een Fritz 7490.
Grappig genoeg doet http://speedtest.caiw.net/ het bij mij wel goed. Bij jou ook?
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
Yep,deze werkt wel naar behoren.
 
Black Tiger
Da's wel apart, terwijl we beiden in een totaal andere streek van het land wonen. Vraag ik me toch af of dat iets met de Fritzboxen te maken zou hebben.
Theoretisch zou dat niet kunnen, maar het is wel toevallig dat we dit beiden zo hebben.
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
Dat komt inderdaad door de Fritzbox,rechtstreeks een meting op de Ubee werkt wel.
 
Black Tiger
Oh oke, dan is de speedtest van Ziggo dus niet compatible want op Caiway is er geen probleem en anderen ook niet.
Echt apart, heb ik nog nooit meegemaakt. Wel interessant om te weten. Bedankt voor het testen!
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
Ook het uitzetten van de filters in de Fritzbox geeft geen verbetering.
 
Black Tiger
Ik zou ook niet weten wat men zou kunnen veranderen aangezien het met die andere speedtesten geen probleem geeft.
Greetings, Black Tiger
 
Bitfreak
Nee ik ook niet,het is en blijft een raar verschijnsel.Think

Groeten,Harold.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'speedtest.net versus ziigo.nl/speedtest', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mijn 1e speedtest bij ZIGGO Algemeen : 18 11-06-2017
Downloadsnelheid ongelooflijk veel lager dan aangegeven in speedtest. Klacht over Ziggo : 4 31-07-2015
Ubee EVW 3200 hapert bij speedtest ziggo Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 22 08-09-2014
Ziggo Upload versus Download Snelheid : 9 17-09-2012
payserver hoogste snelheid terwijl speedtest ziggo maar 8Mb/s aangeeft Snelheid : 14 21-06-2012
Advertentie